تهذیب یکی از اصول مکتب حاج قاسم است

زمان: ساعت 17:20
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796237

فرمانده لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه شهید سلیمانی با شهادت خود آمریکا را شکست داد، گفت: یکی از درس های مکتب حاج قاسم اصل بصیرت، تشخیص حق از باطل است. اشتباه است. ما می دانیم که کجا باید باشیم.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار اسداله گنجعلی از همرزمان شهید سلیمانی در گفتگو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی گفت: شهید قاسم سلیمانی هم در زمان حیاتش و هم بعد از شهادتش آمریکا را شکست داد.
وی ادامه داد: تدفین میلیونی حاج قاسم ضربه ای بود به مستکبر پس از 40 سال انقلاب.
فرمانده لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به اینکه حاج قاسم از سربازان وفادار و شهید انقلابی ایران بود، گفت: پس از شهادت حاج قاسم پس از 70 سال هیچکس نتوانست به پایگاه های آمریکایی تیراندازی کند. آمریکا را هدف گرفته است.
وی گفت: البته این انتقام اصلی نیست و نیست، اما انتقام اصلی و سیلی سنگین، خروج آمریکا و متحدانش از منطقه است که به کندی در حال انجام است.
سردار گنجعلی با اشاره به اینکه تجزیه آمریکا از درون محقق خواهد شد، گفت: شهدا به ما می آموزند که انقلاب اسلامی نیازمند تلاش، مجاهدت و صبر است.
گفت: حاج قاسم شما می گویید هیچکس تا علم نیاورده عالم نمی شود، شرط عالم بودن تحصیل علم است، پس شرط شهید شدن، شهید شدن است.
همرزم شهید سلیمانی ادامه داد: شهید سلیمانی در سخنان خود یکی از اصول دفاع از انقلاب اسلامی را اصل جهاد دانست.
وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم در مدرسه ما اصل جهادی بودن را به ما آموخت. در نظام مقدس برای انقلاب اسلامی باید تلاش مستمر و خط شکنی باشد و کار خالصانه و مؤثر لازم است.
سردار گنجعلی افزود: یکی از درس های مکتب حاج قاسم اصل بصیرت است که یکی از اصول دفاع از انقلاب نیز هست. تشخیص درست از نادرست و جایی که باید باشیم.
وی افزود: باید با دشمن که عقده برخی خواص است مرز داشته باشیم.
فرمانده لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به اینکه حاج قاسم هم شجاع و هم عاقل بود، گفت: حاج قاسم با اینکه بسیار مهربان بود اما شخصیت جدی و عاطفی داشت، نه تنها قهرمان ملت ایران بود، قهرمان تمام دنیا
گفت: حاج قاسم به ما آموخت که هر کجا هستی، هر تکلیفی که هست و هر کجا که هست، باید برای محافظت از مظلوم وارد شوی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید