توانگر نماینده مجلس: ابرانقلابیون باید پاسخگوی شرایط کشور باشند، اما با استکبار باتوم حذف و تهمت را به دست گرفته اند.

توانگر نماینده مجلس: ابرانقلابیون باید پاسخگوی شرایط کشور باشند، اما با استکبار باتوم حذف و تهمت را به دست گرفته اند.

روز جدید مجتبی توانگر نماینده ل[gs]نوشت: ابرانقلابیونی که در نارضایتی مردم، ناامیدی جوانان حامی گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و حوادث این روزها شریک هستند و با مواضع و رفتارهای خشن خود تصویری نادرست و نگران کننده از انقلاب ایجاد می کنند. نیروهای انقلابی و انقلاب مردم مظلوم ایران و آینده کشور را طراحی کرده اند و اتفاقاً باید پاسخگوی این شرایط باشند، اما با گستاخی چوب را گرفته و تهمت زده اند.[gsنوشت:سوپرانقلابی‌هاییكهدربروزناراحتیمردم،سرخوردجیجوانحامیگفماناصیلانکلاباسلامیواطفاگاتائینروزهاسهیمهستندبامواءورفتارهاینروزهاسهیمهستندبامواءورفتارهاینروزهاسهیمهستندبامواءورفتارهایتندشانتگلبمظلوممردفایرانوایندهسختبامواءورفتارهاینروزهاسهیمهستندبامواءورفتارهایتندشانتگلبمظلوممردفایرانوایندسختبامواءورفتارهای[gsنوشت:سوپرانقلابی‌هاییکهدربروزناراحتیمردم،سرخوردگیجوانانحامیگفتماناصیلانقلاباسلامیواتفاقاتاینروزهاسهیمهستندوبامواضعورفتارهایتندشانتصویریغلطونگرانکنندهازنیروهایانقلابیوانقلابمظلوممردمایرانوآیندهکشورطراحیکردهاندواتفاقابایدپاسخگویاینشرایطباشند،بازهمباکمالپرروییچماقحذفوتهمتبهدستگرفتهاند

ایسنا: میتبی توانگر نماینده تهران در مجلس در یادداشتی نوشت: امروز آقای محمدصادق کوشکی بدون اطلاع از مواضع آقای کلیباف علیه رئیس شورای اسلامی مطلبی نوشت. چند روز پیش امیرحسین اطبی از فعالان رسانه ای این جریان در توییتر این سیاست و رویه را علیه آقای حداد عادل و تعدادی از فعالان سیاسی مطرح کرد و با مواضع و بهانه های مشابه آقای حداد عادل را تخریب کرد. ظاهراً این جریان بار دیگر تهمت برچسب زدن و افترا به سبک سابق خود را برانگیخته است تا افراد بیشتری را از قطار انقلاب به پایین پرتاب کند. البته این بار اجازه ورود نمی دهیم. ما اجازه نمی دهیم ابرانقلابیونی که با مواضع تند و مغایر با گفتمان انقلاب اسلامی به حوادث امروز و ناراحتی مردم کمک می کنند، همه را از دایره انقلاب خارج کنند جز خود و اطرافیانشان.

وی در ادامه نوشت: هرکس که بخواهد مختصر جستجو کند متوجه می شود که رئیس مجلس از ابتدا مواضع روشنی در قبال این اتفاقات داشته است. در این مواضع صریح و علنی، آقای کلیباف ضمن دفاع صریح از نیروی انتظامی، بر برخورد قاطع با فتنه گران و فتنه گران و تمایز با دشمن تاکید کرد؛ نه یک بار، بلکه چندین بار، چه در جلسات عمومی و چه در جلسات خصوصی. نطق رئیس مجلس در 29 شهریور یعنی در آغاز حوادث، سخنرانی ایشان در همایش تجلیل از جانبازان دفاع مقدس در 6 مهر، سخنرانی قبل از دستور در 10 مهر، سخنرانی ایشان در 12 مهر. مهر، سخنرانی در جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی و… تنها چند نمونه از مواضع رئیس مجلس قاطعانه و صریح از برخورد قاطع پلیس با معاندین حمایت می کند. آقای حداد عادل نیز موضع رسمی و صریحی در خصوص اتفاقات اخیر داشت و اتفاقاً دشمن آنقدر از این مواضع عصبانی شده بود که به بهانه اینکه فیلمش صبحانه خوردن است شروع به تخریب آقای حداد کرد.

امیرحسین طبیتی، محمدصادق کوشکی و امثال اینها در این جریان متهم کردن به سکوت، خوب است به سایت رسمی آقای سعید جلیلی مراجعه کنید و از ایشان بپرسید که چرا تنها سمت رسمی ایشان مربوط به 27 مهر ماه است. بعد از شروع هرج و مرج است یا مثلا بگویید موضع آقای صادق محصولی در قبال این اتفاقات چه بوده است؟ ساکت است یا مشغول عزل و نصب اداره بهزیستی است؟

آقای کوشکی یا ثابتی نمی خواهند از آقای آقا تهرانی بپرسند که در این مدت برای حفاظت از نیروی انتظامی چه کرد؟ از آنها بپرسید شما که رئیس فراکسیون فرهنگی مجلس هستید در دو سال اول مجلس یازدهم برای ترویج فرهنگ و انقلاب اسلامی چه کرده اید؟ چه ارتباطی با نسل جوان برقرار کرده اید؟ برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب چه اقدامات مثبتی انجام داده اید؟ آنها می پرسند آیا ماموریت فراکسیون فرهنگیان فقط حفاظت است یا موظف به ترویج فرهنگ هم هست؟

عجیب است! ابرانقلابیونی که در بدبختی مردم شریک هستند، ناامیدی جوانانی که از گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و حوادث این روزها حمایت می کنند و با مواضع و رفتار تند خود تصویری نادرست و نگران کننده از انقلابی ایجاد کرده اند. نیروها و انقلاب مردم مظلوم ایران و آینده کشور و اتفاقاً باید پاسخگو باشند و با وجود این شرایط، چوب و تهمت را با استکبار کامل گرفته اند.

همین برنامه جهان آرای شبکه افوگ تا چه اندازه به ابزاری برای تبلیغ چهره خشن و خشن انقلاب کنونی و آینده کشور تبدیل شده است؟ فقط در یک نمونه این تصویر دروغین را به جایی رساندند که علناً به مردم گفتند اگر ناراحت شدند کشور را ترک کنند! این روند در حالی است که همه قبول کردند قانون منطقی و مردمی برای ساماندهی فضای مجازی داشته باشند، با طرح حفاظتی فقط افکار عمومی را نگران کردند و هیچ خاصیتی برای حاکمیت این فضا ندارد.

آنها همین کارها را انجام داده اند که به موجب آن باعث تشویش و ناراحتی مردم از شرایط کشور شده اند و اکنون به جای پاسخگویی به دنبال حذف دیگران از دایره انقلاب هستند. آنها یک حرکت انقلابی واقعی را از انقلاب سرکوب شده اسلامی ایران کشف کردند. این بار البته اجازه نمی دهیم که جای پاسخ دهنده که شما هستید و سوال کننده که مردم و نهضت انقلاب هستند تغییر کند.

دیدگاهتان را بنویسید