توجه ویژه به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب


ساعت: 20:25
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809712

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه ای به جوانان داشته است، گفت: باید از توان علمی و اجرایی بالای نخبگان جوان چه در حوزه و چه در دانشگاه استفاده شود. برای پیشبرد اهداف انقلاب.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گفتگوی حجت الاسلام والمسلمین محمد ابوالقاسم دولابی با خبرنگار فردا پدرخوانده وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: باید نقاط قوت و ضعف دهه های گذشته انقلاب را در نظر بگیریم و در این دهه پنجم با عنایت به بیانات رهبری، باید داشته باشیم. امید و پیشرفت.”


خبرگان رهبری با اشاره به جوانان خاطرنشان کرد: باید از توان علمی و اجرایی بالای نخبگان جوان اعم از سمینارها و دانشگاه ها استفاده شود و شرایط برای حفظ فضای انقلابی در کشور فراهم شود. این جوانان


وی افزود: به نظر می رسد در طول چهل سال گذشته بنا به دلایل مختلف به نسل دوم و سوم انقلاب آن گونه که بیانات چهلمین سالگرد مقام معظم رهبری اقتضا می کند توجه چندانی نشده است.به نسل جوان بیشتر توجه کنید. در این لحظه حساس

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه فضای حضور نیروهای جوان و نخبه باید بیشتر و بهتر توسط دولت و دستگاه های حاکمیتی فراهم شود، گفت: قطار انقلاب با کمک جوانان در حال شتاب گرفتن است، البته با توجه به تجربه نسل.” در این زمینه به طور کامل مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید