توصیه سردار سلیمانی به تیم مذاکره کننده برجام عدم اعتماد به دشمن

ساعت: 10:07
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797407

وزیر امور خارجه گفت: شهید سلیمانی با استفاده از تجربیات خود در رفتار آمریکایی ها همواره به تیم مذاکره کننده توصیه می کرد که به دشمن اعتماد نکنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص نقش توصیه های سردار سلیمانی در دستیابی به اهداف مذاکرات هسته ای گفت: سردار شهید سلیمانی به تیم مذاکره کننده ایرانی توصیه کرد که مراقب باشید با چه کشورهایی مذاکره می کنید. “.

امیر عبداللهیان گفت: وی با استفاده از تجربیات خود در رفتار آمریکایی ها در سال های اشغال و اشغال افغانستان و عراق، به تیم مذاکره کننده یادآور شد که به دشمن اعتماد نکنند، پای میز مذاکره قوی و منسجم باشند و از دستاوردهای کشور انتقاد کنند. مذاکرات به نفع ملت است.»

وزیر امور خارجه با اشاره به امنیت سردار سلیمانی در منطقه گفت: نتیجه اقداماتی که سردار سلیمانی در منطقه انجام داده است، علاوه بر امنیت و آرامش برای کشورهای منطقه از جمله عراق و سوریه، مانعی بر سر راه رسیدن به هدف ایجاد کرده است. جمهوری اسلامی ایران، کشورمان علاوه بر حفظ حقوق هسته‌ای خود، در مذاکرات بین‌المللی در دفاع از حقوق ملت‌های منطقه نیز برتری دارد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید