توقف گاز برای بیش از 800 سازمان و مرکز دولتی و عمومی

توقف گاز برای بیش از 800 سازمان و مرکز دولتی و عمومی

از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی کشور به منظور مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف، جریان گاز بیش از 840 سازمان و نهاد دولتی و عمومی بوده است. پس از اخطارهای صادر شده قطع شد.

مسلم رحمانی مدیر هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: با فرارسیدن ایام سرد سال و لزوم صرفه جویی مشترکان در مصرف گاز طبیعی، شرکت های گاز استانی نظارت بر مصرف را آغاز کرده اند. وی اظهار داشت: در این راستا از مجموع بیش از 72 هزار بازرسی انجام شده تاکنون بالغ بر 6 هزار و 300 مورد اخطار توقف گاز، 841 مورد اخطار توقف گاز و 802 مورد سازمان با ورود سازمان جلوگیری شده است.در حالی که فرآیند رسیدگی به دستگاه مورد نظر است، اسامی آن دستگاه ها نیز اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح مذکور بر اساس اجرای بخشنامه ابلاغی از سوی مراجع بالادستی، وزارت نفت و همچنین دستورالعمل های صادره از سوی شرکت ملی گاز ایران انجام شد.

رحمانی با اشاره به بازدیدهای دوره ای تیم های کارشناسی شرکت ملی گاز ایران گفت: حفظ دمای 18 تا 21 درجه در فضای داخلی و 18 درجه در راهروها و فضاهای عمومی و سرپوشیده در بازدیدها مورد تاکید و تاکید است.

دیدگاهتان را بنویسید