تکمیل پازل، دشمن شرورترین فرد است/بسیج ضامن امنیت و استقلال کشور است.

امام جمعه موقت یزد افزود: این تقوا است که جایگاه و جبهه را که در مقابل ما قرار دارد و در مقابل ما ایستاده است بدانیم و بدانیم در مقابل دشمن چه اقدامی باید انجام دهیم و کسی که کاری به نفع دشمن انجام دهد فاسق است. .

وی با اشاره به 14 آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، بسیج را یادگار امام خمینی (ره) خواند و ادامه داد: بسیج لشکر وفادار خداست که بهترین و زیباترین تعریفی است که امام (ره) برای بسیج بود و این بسیج فقط متعلق به آن است که نه در ایران بلکه در همه کشورهای اسلامی باید تشکیل شود.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: عراق توسط حشدالشعبی به عنوان بسیج مردمی این کشور نجات یافت، هرجا بسیج تشکیل شد استقلال، آزادی، امنیت و پیشرفت ایجاد شد و بهترین خدمات را به مردم ارائه کرد.

وی تصریح کرد: بسیج ضامن امنیت و استقلال است، امام (ره) فرمودند بسیجی افتخار من است و امیدوارم خداوند من را با بسیج محشور کند، باید این یاد امام (ره) و عزت همه را گرامی بداریم. این شغل را در بسیج داشته باشند.

امام جمعه یزد با اشاره به میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب (س) بانویی بزرگوار و سرافراز است که برای همه زنان در هر قشری الگو است، بصیرت، صبر، عبادت، شب. دعا و فصاحت و رسوایی، ظالم، سخاوتمند و خردمند بود.

محمدی با بیان اینکه حضرت زینب پرستار بزرگی بود گفت: پرستاران حق بزرگی بر گردن ما دارند. در دوران کرونا، پرستاران و کادر پزشکی کسانی بودند که در خط مقدم مقابله با کرونا بودند. هرگز نباید از خدمات پرستاران و کادر درمانی استفاده کنیم، فراموش کنیم و همیشه قدردان خدمات و زحمات آنها هستیم.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز شورای اسلامی گفت: نماینده مجلس باید مانند شهید مدرس زیرک، هوشیار، شجاع و نترس باشد و به دنیا طمع نداشته باشد. به این مجلس گفتند که امیدواریم در همین راستا حرکت کنند.

امام جماعت موقت یزد ادامه داد: مجلس زمانی که تصویب می کند باید مشکلات مردم را حل کند، مراقب نباشد، دائماً دستگاه ها را رصد کند و آنچه را که بر عهده دارد به بهترین نحو انجام دهد.

وی با اشاره به تحولات اخیر در کشور تصریح کرد: دشمنان با ایجاد آشوب در کشور قصد سرگرمی مسئولان را داشتند اما مسئولان به خدمت و تلاش خود ادامه دادند و در اقدامات خود پیشرفت کردند.

محمدی ادامه داد: مسئولان برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم و دولت اقدامات خوبی انجام داده اند و مسئولان باید آنها را به اطلاع مردم برسانند چرا که دشمن نمی خواهد مزاحمت و مانعی در خدمت رسانی ایجاد کند. عملکرد مسئولین از مردم شنیده می شود و می خواهد آنها را در برابر مردم بی لیاقت نشان دهد در حالی که مسئولان حاضر کارهای خیر زیادی انجام داده اند که باید اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید