تکمیل پروژه سرگرمی به 200 میلیارد تن اعتبار نیاز دارد

ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781072

سبطی گفت: تکمیل پروژه تفریحی به 200 میلیارد تن اعتبار نیاز دارد و امیدواریم با تامین این اعتبار تا پایان سال شاهد تکمیل فاز اول این پروژه باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما ; محمدرضا سبطی امشب در نشست خبری در استان گلستان گفت: برخی از پروژه های شهرداری وام گرفته شده از گذشته است و به همین دلیل این پروژه ها را ادامه خواهیم داد و اولویت ما تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

شهردار گرگان ادامه داد: با تامین اعتبار و پیاده روی از نزدیک امیدواریم شاهد کار پروژه های نیمه تمام در شهر گرگان باشیم.

سبطی تاکید کرد: برای اجرای برخی از پروژه ها موانعی وجود دارد و گاهی حواشی این پروژه ها بیش از اجرای این پروژه نگرانی را برای مدیریت شهری ایجاد می کند و امیدواریم با کمک دستگاه ها و خدمات مربوطه بتوانیم این چالش ها را کاهش دهیم. “

وی افزود: ثانیه ها و صورتجلسه ها نیز برای شهرداری مهم است و امیدواریم هر چه زودتر شرایط بررسی پرونده ها و پروژه ها فراهم شود.

این کارمند خاطرنشان کرد: ما بدون برنامه وارد شهرداری نشدیم و برنامه های زیادی برای شهر وجود داشت اما با قدم های کوچک می توان راه زیادی را طی کرد.

سبطی بر رضایتمندی شهروندان تاکید کرد و افزود: رضایتمندی شهروندان باید در اولویت قرار گیرد که بخشی از آن در توسعه محله ای است.

b0b384dc c88f 4478 aeba 742c071a3619 خبر خاکستری

وی بیان کرد: در حال حاضر علاوه بر هزینه های مستمر تکمیل شهر بازی، نیازمند تامین 200 میلیارد تن اعتبار هستیم تا به جایی برسیم و اکنون این پروژه 34 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم بتوانیم در تا پایان سال باقی مانده است. «ما شاهد پیشرفت دوچندان قابل قبولی از این پروژه خواهیم بود.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: شهرداری می تواند در میدان موفق باشد و تصمیمات پشت میز نیز صحیح نیست و منجر به اتلاف انرژی می شود لذا بازدیدهای صبحگاهی را در دستور کار قرار دادیم.

سبطی تاکید کرد: بازدید صبح انگیزه را در حوزه خدمات رسانی افزایش می دهد و با شعار از صبح تا صبح در محل کار شهرداری گرگان حضور پیدا کردم و برای تحقق این شعار تلاش می کنیم.

وی به مشکل توقف پله برقی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: برای اجرای قرارداد منعقد شده توسط شهرداری، پله برقی به پیمانکار واگذار شد و در چارچوب قرارداد ادعاها و سوالاتی مطرح شد که این موارد رفع می شود. در روزهای بعد در نظر گرفته شده است.

شهردار گرگان گفت: در حوزه زیبایی باید زیبایی شناسی عمل کنیم و استاندار و شهرداری که تعریف زیبایی را نمی فهمند تازگی دارد که شهر زیبایی نخواهد داشت و امیدوارم بتوانیم کارنامه خوبی را برای مدیران خود فراهم کنیم. در زمینه زیبایی و اولویت گرگان ما زیبایی است.

83e258fe 9f06 48cb 88cd cc3a4ed6df55 خبر خاکستری

سبطی خاطرنشان کرد: باید ورودی خوبی برای شهر تعریف کنیم و با یک حرکت عمرانی و فرهنگی به مسافران خوش آمد بگوییم و آنها را زیبا کنیم و در ورودی گرگان به دنبال برند و شغل در سطح ملی هستیم.

وی افزود: باید پیچ ​​استانداردی در شهر داشته باشیم و پروژه هایی به ما سپرده شده است، تنظیم آن سخت است و پیچ و موانعی برای رفع مشکلات وجود دارد و می توانیم برای رفع آن اصلاح هندسی داشته باشیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید