ثبات اقتصادی، حمایت از تولید و معیشت مردم باید محور اصلی بودجه باشد

ساعت: 12:17
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789163

رئیس جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت:

رئیس جمهور با اشاره به انصاف و جدیت اعضای کابینه در بررسی و تصویب لایحه بودجه در جلسات فشرده اخیر، گفت: ثبات اقتصادی، حمایت از تولیدکنندگان و مشارکت فعال بخش خصوصی در اقتصاد کشور و تامین معیشت مردم. 1401 باید برای کل کشور باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی پنجشنبه شب در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تاکید کرد: در تدوین لایحه بودجه باید جهت گیری ها و اهداف به سمت اجرا و پایبندی به محورهای مورد بحث مقام معظم رهبری در اصلاح ساختار بودجه باشد.

رئیس جمهور همکاری با مجلس شورای اسلامی و استفاده از نظرات نمایندگان و نخبگان و فعالان اقتصادی را در نهایی کردن لایحه بودجه جامع سال آینده ضروری دانست و افزود: سند منسجم است.

در این جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز گزارشی از چارچوب کلان و هدفمندی لایحه بودجه 1401 ارائه کرد که در آن جداول و سیاست های پیشنهادی در محورهای مورد تاکید رئیس جمهور شفاف سازی و حل و فصل شد. رسید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین از روند تشکیل صندوق پیشرفت و عدالت در هر استان به عنوان ابزاری برای جلب مشارکت مردم در سرمایه گذاری های مختلف خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید