جابجایی «کافو» دلیل تغییر شماره تلفن های «اشکفتک» چهارمحال و بختیاری


ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822795

مدیر بازرگانی و مشتریان مخابرات استان اعلام کرد؛

یدالله ربیعی گفت: “وقتی کافو به نور تغییر می کند، تقریباً تمام اعدادی که قبلاً در مرکز تعریف شده اند تغییر می کنند و این مختص منطقه نیست.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یدالله ربیعی، مدیر فروش و مشتریان مخابرات چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: شهرداری غرب شهرکرد درخواست انتقال کافو به اشکفتک را به مخابرات داده است.
وی با اشاره به اینکه جابجایی کافو یکی از الزامات شهرداری است، خاطرنشان کرد: زمانی که از کافو نوری استفاده می شود به دلیل اینکه انتقال فیبر است، فاصله از مرکز حذف شده و کیفیت اینترنت ارتقا می یابد و امکان گسترش وجود دارد. و اعداد را اضافه کنید
خاخام گفت: “وقتی کافو به نور تغییر می کند، تقریباً تمام اعداد تعیین شده در مرکز تغییر می کنند و این مختص منطقه نیست، زیرا در سال 1400 حدود 60 تغییر در فیبرهای نوری داشتیم.”
وی با رد این موضوع که مخابرات شماره های گردی را جمع آوری کرده تا به دیگران منتقل شود، تاکید کرد: مشترکانی که قبلا برای دریافت شماره دور کارمزد دریافت کرده اند می توانند با تماس با مخابرات با همان هزینه شماره دور جدید دریافت کنند.
مدیر فروش و مشتریان مخابرات چهارمحال و بختیاری یادآور شد: اما مخابرات نمی تواند شماره دور را بدون پرداخت به مشترکانی که شماره روند دریافت کرده اند، انتقال دهد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید