جزئیات حضور رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای در کمیسیون امنیت ملی مجلس


ساعت: 18:16
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840665

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بر اساس آنچه اکثریت اعضای کمیسیون از گزارش آقای باقری برداشت کردند، مذاکرات و مذاکرات کاملاً در چارچوب خطوط قرمز و منافع ایران به مرحله نهایی رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود عباس زاده مشکینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه روز یکشنبه (اول خرداد) این کمیسیون گفت: آقای باقری امروز در جلسه کمیسیون امنیت ملی شرکت کرد و به سوالات اعضای این کمیسیون پاسخ داد. کمیسیون امنیت و سایر نمایندگان مجلس او درباره مذاکرات پاسخ داد.

وی افزود: بر اساس آنچه اکثریت اعضای کمیته از گزارش آقای باقری برداشت کردند، مذاکرات و مذاکرات کاملاً در چارچوب خطوط قرمز و منافع ایران به مرحله نهایی رسیده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بیش از 80 درصد مواردی که با غربی ها اختلاف داریم به صورت شفاهی در مذاکرات مورد توافق قرار گرفت و مواردی هم بود که اصرار داشتیم حل شود اما در مرحله آخر غربی ها به ویژه غربی ها. آمریکایی‌ها نقش داشتند.

وی ادامه داد: تصور ما این است که آنها برای کسب امتیاز بیشتر این کار را انجام می دهند. زیرا طبق داده ها نیاز غربی ها به ویژه آمریکا به توافق بیشتر از نیاز ما به توافق است.

مشکینی تاکید کرد: توافق دور از دسترس نیست ما به دنبال نتیجه بهتر برای کشور و مردم هستیم به شرطی که طرف مقابل جدیت و شفافیت داشته باشد که تاکنون این جدیت را نشان نداده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و امور خارجی مجلس گفت: امروز توپ در میدان آمریکاست و آنها باید از زیاده خواهی های خود دست بردارند. موافق.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید