جهان قدس فصل جدیدی از حوادث منطقه است/رژیم صهیونیستی در بدترین حالت خود


ساعت: 08:34
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834452

رهبران گفتند: با نگاهی به وضعیت امروز اسرائیل، مشخص است که آنها در فصل جدیدی قرار دارند و ضعف آنها کاملاً مشهود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خامایون رهبر در گفتگو با سفیرافلاک گفت: امسال حضور مردم در حمایت از مردم فلسطین متفاوت است و مردم ایران بار دیگر نشان می دهند که از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند و تا آزادی قدس در این مسیر حرکت می کنند.

وی افزود: با بررسی صحنه، منطقه و نظرات کارشناسان و نظریه پردازان مشخص می شود که رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت خود قرار دارد و این رژیم جنایتکار هرگز تصور نمی کرد که اکنون با پایانی مواجه شود. زیرا او زمانی یک سگ تازی بود. «اما امروز در محاصره و در آستانه نابودی است.

این کارشناس سیاسی گفت: امروز با نگاهی به وضعیت اسرائیل مشخص می شود که آنها در فصل جدیدی قرار دارند و ضعف آنها کاملا مشهود است و در این میان گروه های جهادی فلسطینی به سمت کار عملیاتی پیش می روند و حال مردم فلسطین خوب است. بدانید که تنها راه غلبه بر این رژیم، مقاومت و مبارزه است.

رهبران فلسطینی گفتند: امروز گروه‌های فلسطینی مقاومت مسلحانه را آغاز کرده‌اند و در این راستا با آنها می‌جنگند.

وی با اشاره به اینکه روز قدس فصل جدیدی در توسعه منطقه است، گفت: امروز فلسطین به آرمان های خود نزدیک می شود که نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس و ملت ایران در آن روز است. روز قدس: «در واقع، آنها آنها را تشویق می کنند تا مصمم تر شوند تا اسرائیل را از طریق مقاومت نابود کنند.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: مهمترین حامی رژیم صهیونیستی آمریکا بود که این سرطان را ایجاد کرد و امروز در آستانه انقراض قرار گرفته و منفورتر می شود.

رهبر انقلاب با اشاره به بیداری ملت ها افزودند: بیداری ملت های مسلمان به نابودی آمریکا و اسرائیل سرعت بخشیده است و کوچکترین حرکت اسرائیل با پاسخ های سختی همراه بوده است. 25 سال گذشت، من این را فهمیدم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید