حاج قاسم به وظیفه خود در قبال ملت ایران و امت اسلامی عمل کرد

ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921685

رئیس شورای اسلامی گفت: حاج قاسم به وظیفه خود در قبال ملت ایران و امت اسلامی عمل کرده و نام و یاد و نهضت او را رحمت کند. رحمت و برکات خداوند بر شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همه شهدای بزرگ نهضت مقاومت باد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدبکر کلیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنانی پیش از دستور کار جلسه علنی امروز (سه شنبه 22 دی) شورای اسلامی شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و دیگر یارانشان اظهار داشت: ابتکار حاج قاسم حل مشکلات بر زمین ماندن، حرکت بدون معطلی و توقف برای حل مشکلات مردم و خنثی کردن توطئه های دشمن از بارزترین ویژگی های او بود.

وی گفت: مسئولیت پذیری در کنار شجاعت و علم به عرصه، امکان حل مشکلات را برای او فراهم کرد و چون تمام تلاش و تمرکزش بر حل مشکلات و تامین امنیت عموم مردم بود، همه مردم را در اولویت قرار داد و دسته بندی نکرد. و ثانیا تمام ظرفیت فکری، میدانی، نظامی و دیپلماتیک خود را برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی به کار گرفت و رنج مبارزه برای امنیت و آسایش مردم را با جان و دل پذیرفت.

رئیس شورای اسلامی تصریح کرد: پیروی از حاج قاسم به معنای این نیست که قاب عکس خود را روی طاقچه قرار دهید، بلکه پیروی از حاج قاسم به معنای پیروی از منطق حاکمیت و اصول زندگی فردی و اجتماعی اوست. شجره ی مقاومت با ایثار و از خودگذشتگی شهدای والامقام خود جان تازه ای گرفت و امروز سدی محکم در برابر خباثت آمریکا و جنایات رژیم صهیونیستی و بدون شک رؤیای حاج قاسم برای آزادسازی قدس شریف و قطع کامل نفوذ آمریکا از منطقه به زودی محقق خواهد شد.

قالیباف تصریح کرد: حاج قاسم به وظیفه خود در قبال ملت ایران و امت اسلامی عمل کرده و نام و یاد و نهضت او را رحمت کند. رحمت و برکات خداوند بر شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همه شهدای بزرگ نهضت مقاومت باد.

دیدگاهتان را بنویسید