حجاب و عفاف ضامن بنیان خانواده و امنیت در جامعه است


ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882879

مسئول بسیج جامعه زنان چرداول گفت: حجاب و عفاف ضامن بنیان خانواده و امنیت در جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «طاهره شیرزادی» مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان چرداول در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار اظهار داشت: عفاف و حجاب از مواردی است که در آیات و روایات و موازین اسلامی بسیار توصیه شده و متأسفانه مورد هجمه دشمنان نیز قرار می گیرد. .

وی افزود: دشمنان امروزی در ایران به دنبال ترویج فرهنگ و حجاب غربی در جامعه هستند و آن را آزادی می نامند در حالی که در کشورهای غربی و آمریکایی از زنان به عنوان ابزار استفاده می شود و کمترین حقوقی برای زنان ندارند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان چرداول ادامه داد: حجاب ریشه عمیقی در باورهای ملت ایران دارد و زنان ایرانی فریب توطئه های دشمن را نمی خورند و خود را متعهد به حفظ حجاب می دانند زیرا عفاف و حجاب باعث ایجاد امنیت در جامعه و جامعه می شود. بنیان خانواده خواهد بود

شیرزادی تصریح کرد: 31 تیرماه مصادف با روز ملی عفاف و حجاب است و هفته عفاف و حجاب که از 28 تا 24 تیرماه است تحت عنوان عفاف و ایام شمارش اعلام شده است به همین مناسبت و در واکنش به هجمه فرهنگی دشمن در حوزه عفاف و حجاب، برنامه های متنوع در سطح شهرستان از جمله اعزام گروه های 5 نفره در قالب سفیران مهر با عنوان تجلیل از الگوهای برتر حجاب و تذکر زبان و رزمایش خیابانی برای دختران انقلاب برای ترویج عفاف و حجاب و چادر، مسابقات ورزشی برای خواهران شاغل در ادارات. ، کمپین عفاف و حجاب و تولید محتوا مطابق با گرافیک کارتونی، عکس نویسی و ساخت کلیپ در فضای مجازی، مصاحبه با حجاب بالا از بانوان برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: مهمترین برنامه همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده در 30 تیرماه در محل امامزاده پیرحمزه آسمان آباد با اجرای برنامه های متنوع از جمله امضای طومار مرتبط با عفاف و حجاب، نقاشی و نقاشی ایستگاه، بیانیه و عهد خوانی اجرای تئاتر با حضور گروه هنری، تجلیل از بانوان محجبه و نخبه، اهدای محصولات حجاب و اجرای مولودی خوانی با حضور گسترده مردم برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان چرداول خاطرنشان کرد: با انشاء الله باورها و اقدامات و نیازهای دینی برای بهبود وضعیت موجود که پیام آور هویت زنان خواهد بود را با کار فرهنگی بیشتر تقویت خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید