حجم کار علمی و پژوهشی دانشگاه ها باید در حوزه حل مشکلات اقتصادی اعمال شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در دیدار با رئیس، معاونان و روسای واحدهای دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی مرکزی گفت: دانشجو اساس و پایه کشور است. تحول و امید و آینده روشن ایران اسلامی در گرو نقش جوانان و مشکلات کشور است که با تلاش و روحیه جهادی و توجه به اولویت ها حل می شود و انگیزه های دینی و انقلابی باید تقویت شود. رشد و توسعه کشور است.

دری نجف آبادی تصریح کرد: رشد علمی، رشد اخلاقی و توسعه علمی و مهارت آموزی از مهمترین نیازهای کشور در گام دوم انقلاب است و دانشگاه ها باید برای رفع نیازهای کشور در بخش های مختلف گام های بلندی بردارند. بنیان یک ایران قوی و در نتیجه خودکفایی. مهمترین سیاست مراکز دانشگاهی است.

وی ادامه داد: باید از حجم کار علمی و پژوهشی دانشگاه ها در زمینه حل مشکلات اقتصادی استفاده شود و امروز در کشور در مسائل علمی و پژوهشی مشکلی نداریم و ظرفیت های عظیمی ایجاد شده است که باید در زمینه های مختلف از آن استفاده کرد. زمینه های.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه برخورد با حاشیه نشینان کشور را از اهداف و مسیر اصلی خود دور می کند، تصریح کرد: بیگانگان و دشمنان قسم خورده انقلاب با ملت ایران همدل نیستند و تنها به دنبال منافع خود هستند و همه باید متوجه توطئه های آنان باشند. دشمنان مراقب باشید

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: تربیت نیروی انسانی، نیروی انسانی و مهارت آموزی با توجه به نیازهای مهم کشور از اولویت های اصلی دانشگاه ها است و باید در حوزه هایی که وجود دارد با جدیت بیشتری وارد شویم. شکاف.”

وی گفت: پرهیز از مصرف گرایی و اتلاف منابع به ویژه انرژی باید مورد توجه همگان باشد و دانشگاه ها در این زمینه گام های بلندی بردارند.

امام اراک با اشاره به اینکه متأسفانه بهره وری در کشور بسیار پایین است، تصریح کرد: همه ما در این زمینه وظیفه داریم و دانشگاه ها علاوه بر کار علمی و پژوهشی باید فرهنگ سازی کنند تا سطح بهره وری در کشور افزایش یابد. و در بخش های مختلف افزایش می یابد. نهادینه سازی رشد بهره وری نیاز مهم کشور در گام دوم انقلاب است.

دری نجف آبادی گفت: انقلاب اسلامی فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت مردم و رشد کشور در عرصه های مختلف ایجاد کرده است و به برکت 43 سال مجاهدت دستاوردهای بسیاری ایجاد شده است و امروز باید قله های بلند را با دین و اعتقادات فتح کنیم. شور انقلابی همه ما باید برای نجات کشور وابسته در بخش های مختلف تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اسلام صد در صد با بدنسازی، تنبلی، سوء مدیریت و تنبلی مخالف است و بی توجهی و غفلت از فرصت ها و ظرفیت های بزرگ کشور خیانت به آرمان شهدا و برنامه ریزی خوب است. مورد تایید اسلام است و باید از فرصت ها برای حرکت شتابان کشور استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد امید و ایجاد نشاط در ابعاد مختلف برای جوانان باید دغدغه همه نهادها و دانشگاه ها باشد و نقش جوانان توانمند و خلاق در عرصه های مختلف تامین شود و دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی سهم بسزایی دارند. به این ترتیب..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید