حفظ سنت مقاومت مهمترین وظیفه جهان اسلام است


ساعت: 15:28
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834652

رئیس سازمان فرهنگی دانشجویی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران:

رئیس سازمان فرهنگی دانشجویی حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: زنده نگه داشتن مقاومت مهمترین وظیفه جهان اسلام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، روح الله عرب امشب در کنفرانس فلسطینی های جهان اسلام گفت: تقابل خیر و شر از هابیل و قابیل تا ابراهیم و نمرود و واقعه عاشورا از ازل تا ابد وجود داشته است.

وی گفت: در عصر کنونی تقابل جمهوری اسلامی با استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار در اقصی نقاط جهان مانند فلسطین و جبهه مقاومت در حال وقوع است.

مسئول سازمان فرهنگی دانشجویی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: شایعات و داستان ها نشان می دهد که حضرت مهدی(عج) با آمدن خود به ظلم پایان داده و دنیا را پر از عدل و داد کرده است. تقویت روحیه مقاومت در بین مسلمانان

عرب گفت: روحیه استقامت و استقامت همچون سیره ائمه و شهدا امروز عامل و مضمون اصلی پیروزی نظام اسلامی در جهان است که نقطه عطفی در فلسطین است.

وی زنده نگه داشتن مقاومت را مهمترین وظیفه جهان اسلام دانست و تاکید کرد: پرداختن به این مهم در جهاد، تبیین و بسترسازی برای گسترش و نهادینه شدن آن در جامعه از اولویت های فعلی است.

رئیس سازمان فرهنگی دانشجویی سپاه استان تهران، حضرت سیدالشهدا (ع) افزود: با ما همراه باشید.

عرب گفت: دستیابی به اهداف و ارزش های والای انقلاب و نظام اسلامی در گرو تبلور و تاکید بر روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم و حمایت از مظلوم است که البته برای این منظور همه نیازمند کار هستند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید