حل مشکلات اشتغال و رشد اقتصادی رویکرد مجلس و دولت در سال 1401 بود.


ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816916

منصورعلی زرای گفت: رضایتمندی مردم در همه عرصه ها به ویژه حل مشکلات اشتغال و رشد اقتصادی در سال 1401 مورد توجه جدی مجلس و دولت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصورعلی زرای در گفت و گو با بلاغ با اشاره به نامه سال 1401 با عنوان تولید دانش و اشتغالزایی از سوی مقام معظم رهبری گفت: سال گذشته به دلیل حضور پرشور مردم عزیزمان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود. و انتخاب آیت الله رئیسی «با شکوه بود.

وی گفت: تحول بنیادین در همه عرصه ها با محوریت عدالت و توجه ویژه به اقشار ضعیف جامعه برنامه اصلی مجلس و دولت است که در شش ماهه اخیر دولت به درستی تنظیم شده است. “

عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: سفر رئیس جمهور به مازندران نعمت خوبی بود که بالاترین رقم در بین استان های کشور با تصویب 17 هزار میلیارد تن بود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رضایت مردم بالاترین ارزشی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی کمترین ارزش را دارد و همانطور که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب فرمودند عرصه هاست. به ویژه حل مشکلات «اشتغال و رشد اقتصادی در سال 1401 مورد توجه جدی مجلس و دولت قرار گرفت.

زارای گفت: با اتحاد بین تمامی دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها، نخبگان و استفاده از همه فرصت ها می توان در سال جدید شاهد تحولات اساسی در کشور و در نتیجه مازندران بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با درک اهمیت مسائل اقتصادی، تامین معیشت و حل مشکلات اقتصادی کشور به ویژه مشکلاتی که در سال های اخیر با وجود تحریم های سرکوبگرانه آمریکا ایجاد شده، شعارهایی را از سال های گذشته با مشکلات اقتصادی برگزیده اند. نشان دهنده میزان توجه آنها به مسائل اقتصادی و معیشت مردم است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان کشور از جمله قوای سه گانه و سایر اعضای قوه مجریه باید به این مهم توجه کنند. امروزه عمده ترین مشکلات مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: امسال نیز به عنوان سال تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال انتخاب شده است که به این معناست که تولید دانش بنیان ظرفیت بسیار بالایی برای جوانان دارد. و نخبگانی که موفق به راه اندازی شرکت های دانش بنیان شده اند تا گام های اساسی برای رفع تحریم ها بردارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید