حل مشکلات مردم مهمترین اولویت است / رونق اقتصادی در گرو پیروی از اعلام گام دوم انقلاب است


ساعت: 12:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814219

نماینده مردم ورزکان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

الهواردی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان چراغ راه و منشور مکتوب کاری است که توسط رهبر معظم انقلاب تدوین شد و رونق اقتصادی در گرو اجرای این بیانیه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الهواردی دهگانی امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس با بیان اینکه در نیمه دوم انقلاب باید در جهت رفع مشکلات اصلی نظام به ویژه در حوزه اقتصاد، تولید، صنعت و اشتغال گام برداریم، اظهار کرد: باید در راستای رفع مشکلات اساسی نظام، گام برداریم. که برای یکدیگر جدایی ناپذیر و ضروری هستند. شرکت ها را بگیریم.

وی افزود: جوانان و پرورش نیروهای انقلابی، متفکر، توانمند و ولایی که بتوانند در حال و آینده امور کشور را در دست بگیرند از جمله برنامه های هدفمند این بیانیه است.

عضوکمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت های دولت ها حضور کارگزاران دولت در بین مردم و کار جهادی و انقلابی برای حل مشکلات مردم است، گفت: باید با آمادگی و توسعه همراه باشیم. نگاهی درونی و با تمام تلاش کارگزاران نظام به سمت استفاده از همه پتانسیل ها و پتانسیل ها و تحقق آنها سوق داده شود.

نماینده مردم ورزکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بتوانیم ساختار اقتصاد کشور را بازسازی کنیم، بخش تولیدی و کارگری ما تغییر اساسی خواهد کرد و هیچکس نمی تواند از نظام جمهوری اسلامی سبقت بگیرد.

دهگانی تاکید کرد: در موضوعات کلیدی، علاوه بر استقلال نظامی، فرهنگی و سیاسی، روی پای خود ایستاده ایم و در دنیا حرفی برای گفتن داریم و در منطقه بی نظیر هستیم. معیشت مردم، صنعت و صنعت نیز در این برهه زمانی باید با اتکا به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تبدیل شدن به یک قطب در منطقه و جهان محقق شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید