حل مشکلات کشور نیازمند صبر و بصیرت انقلابی است/ دوگانگی غرب در مواجهه با بحران اوکراین و یمن


ساعت: 16:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814675

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: رمز حل مشکلات کشور توجه به ظرفیت داخلی است و امروز کارکنان سه قوه تلاش می کنند البته حل مشکلات کشور صبر و بصیرت انقلابی می خواهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هوارستان، مهدی رحیم آبادی امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه همواره شناخت امام از واجباتی است که مردم باید به آن توجه کنند، گفت: در روایات آمده است که امام زمان خود را همه نمی شناسند. مردن، در حیات جاهلیت و تا مرگ جاهلیت.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: امروز ما وارث یک جدایی بزرگ هستیم و در آستانه نیمه شعبان بزرگترین توصیه به تقوا توصیه به توجه به وجود مقدس کسی است که اگر نور بتابد. بیشتر در ما، تمام دریچه ها و محدودیت های وجودی ما را می بندد.» به نور تقوا و بصیرت و عمل و عشق آراسته است.

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه امروز راه راست یعنی شناخت امام زمان (عج) گفت: باب در زندگی فقط به امام زمان (عج) توجه کنید که در دعا هم می خوانیم. ندبه به امام زمان (عج) سر خدا کجاست که انسان از طریق آن به خدا برسد؟

وی با اشاره به اینکه نیمه شعبان و جمعه است که امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ضایعه بزرگی است زیرا این بزرگواران مانند اجداد بزرگوارشان نیستند که در یک روز متولد شده و در یک روز شکنجه شده اند. : حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ایشان سرور عصر و زمان هستند و وجود مقدس آن حضرت باید در تمام زندگی ما نفوذ کند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: برای ایجاد حکومت جهانی نیاز به راه اندازی طرح جدیدی داریم که امروز به برکت انقلاب اسلامی فراهم شد و امام راحل و رهبر معظم انقلاب این بار در گام دوم آغاز کردند. انقلاب. قربانی) آماده شوید.

وی ادامه داد: بر اساس روایت، منتظر ظهور امام زمان ثواب روزی روزه دار و شب برای عبادت خداوند است.

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه بزرگترین خطر و دشمن برای مومنان جریان کفر، شرک و نفاق است، افزود: خطرناکتر از همه جریان نفاق است و نفاق انتحاری و نفاق سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داریم. نفاق خودکشی خطرناک نیست و شهادت است.

وی گفت: دشمنان با ابزارهای مختلف و اعمال شیطانی به دنبال خالی کردن دل مردم از ارکان و کارآمدی نظام اسلامی هستند اما باید مراقب بود ضرباتی که بعد از انقلاب از نفاق خوردیم تکرار نشود زیرا ضربه ها یک ضربه نیست. حمله مستقیم و تاثیر با کلمات.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: جریان نفاق بسیاری از مردم دنیا را از فیض گفتمان و اعمال مبانی انقلاب ما سلب کرده است و همین جریان غرب سال هاست شورای عالی فضای مجازی را تعطیل کرده است. و ما بسیار رنج کشیده ایم.

حجت الاسلام رحیم آبادی به پرتاب ماهواره نور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این اقدام گامی بلند در ایران به عنوان اولین کشور اسلامی است.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای و اینکه گفته می شود این مذاکرات تمام شده است، گفت: رهبر معظم انقلاب گفتند کلید حل مشکلات کشور در توان داخلی است و امروز مسئولان این کلید را برقرار کرده اند و تلاش می کنند. حل آن مشکلات کشور نیازمند صبر و بصیرت انقلابی است.

امام جمعه بیرجند گفت: دشمنان با سوء استفاده از جریان های مرموز داخلی و رسانه ای به مردم ما القا می کنند که نمی توانید مشکلات خود را حل کنید. البته باید منتظر چاله‌ها و سیاه‌چاله‌هایی بود که نفاق و نفوذ فعلی در کشور ایجاد کرده است.»

حجت الاسلام رحیم آبادی تاکید کرد: مسئولان و مردم ما در جریان برجام تحت تاثیر تحرکات رسانه ای قرار نگرفتند و از خطوط قرمز کشور که لغو عملی تحریم ها است فراتر نرفته اند.

وی گفت: بحران اوکراین یک پدیده جدید و نمایشگاهی زیبا از نظر بینش است.

به گفته وی، هیچکس از این قتل خوشحال نیست، اما غربی ها در آن هشت سال که مردم یمن زیر چکمه های شیطانی آل سعود و یارانش له شدند کجا بودند؟ البته خود غربی ها پشت این روغن کاری هستند.

حاطب جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه دولت های جهانی باید از بحران اوکراین درس بگیرند زیرا آمریکا و غرب در این جنگ باید پشت سر اوکراین می ایستادند اما امروز همه عقب نشینی کردند، گفت: از مقامات غربی ما نیز خواسته شده است که ملت ایران را درگیر همین موضوع کنید که مشکلات ما فقط با تعامل با خدای دنیا حل می شود.

حجت الاسلام رحیم آبادی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران بر دفاع از اصل حاکمیت تاکید دارد و از هیچ جنگی استقبال نمی کند.

وی در پایان با اشاره به روز 22 اسفند که روز بزرگداشت شهدا نامیده می شود، گفت: شهدا با جان و دل درس های نماز جمعه را به خوبی می دانستند و می آموختند. شهدا زنده اند در تمام وصیت نامه های شهدا تاکید شده است که باید ولی زمان را بشناسیم و همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به سعادت برسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید