خبر مهم برای پرسپولیس از وزارت ورزش رسید

خبر مهم برای پرسپولیس از وزارت ورزش رسید

تیم فوتبال پرسپولیس امروز دهمین دیدار خود در فصل جاری لیگ برتر را برگزار می کند اما هنوز تکلیف هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه مشخص نشده است.

پرسپولیس پس از پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر، با استعفای جعفر سمیعی مدیرعامل خود مواجه شد.

سمیعی پس از نقل و انتقالات پر فراز و نشیب تابستانی که همراه با جدایی چهره هایی چون احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان و شهریار مغان بود، توانست گزینه های زیادی مانند علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی، رضا اسدی و حامد پاکدل را برای یحیی جذب کند. اما او حاضر به ماندن نشد و با اصرار حمید سجادی وزیر ورزش تصمیم گرفت برای توافق با هیئت مدیره با مجید صدری و پیشنهاد او به وزیر ورزش از سمت مدیرعاملی پرسپولیس استعفا دهد.

صدری که رئیس هیات مدیره پرسپولیس بود در جریان مسائل روز قرار گرفت و دچار مشکل مالی شد. او با وجود بلاتکلیفی در درآمد مالی خود توانست قرارداد فصل گذشته را تسویه کند و 20 درصد از بازیکنان و مربیان این فصل را بپردازد.

صدری همچنین وحدت حنانوف و منوچهر صفروف را از استقلال تاجیکستان به خدمت گرفت و در نهایت به درخواست گابریل کالدرون پرداخت، اما بلاتکلیفی مالی در دریافت بودجه از اسپانسرها و شرکت‌هایی که به قرمزها کمک می‌کردند، باعث شد که صدری همچنان موضوع انتقاد باشد.

سجادی علیرغم درخواست هیئت مدیره مبنی بر امضای دستور مجید صدری مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر تعیین کامل تکلیف پرداخت به کالدرون از این کار خودداری کرد.

دوشنبه شب گذشته اتفاق افتاد که پرسپولیس منتظر ایمیل تایید وکیل کالدرون برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات فیفا بود.

این در حالی است که همزمان چند هوادار ناراضی پرسپولیس مقابل وزارت ورزش تجمع کردند و خواستار تعیین تکلیف مدیریت باشگاه محبوبشان شدند.

سجادی که به پایان جلسات خود با گزینه های مدیرعامل نزدیک می شود، قصد دارد اوایل هفته آینده با وزیر تعاون و اقتصاد دیدار کند تا سرنوشت حضور صدری مشخص شود و سریعا او را به هیات مدیره پرسپولیس معرفی کند.

حمید سجادی قصد دارد وضعیت هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را مشخص کند که با فرصت های زیادی برای مدیرعاملی این باشگاه همراه است. از سوی دیگر هیات رئیسه فعلی مجید صدری را به عنوان گزینه وزیر پیشنهاد کرده است اما به نظر می رسد سجادی توسط دیگری انتخاب شود و او نیز نسخه نهایی خود را مشخص کرده است. با این حال برای مشخص شدن تکلیف نهایی مدیریت باشگاه پرسپولیس باید تا شب یلدا منتظر ماند!

دیدگاهتان را بنویسید