داشتن شبکه ارتباط علمی در سراسر کشور مهمترین مزیت بسیج است

ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786732

این پژوهشگر جوان بسیجی گفت: مهمترین مزیت بسیج پژوهشی شبکه ارتباطی است که در سراسر کشور وجود دارد و همین امر زمینه را برای رشد بسیاری از شرکت ها فراهم کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; هفته بسیج و همچنین تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره جهادی علم و فناوری بهانه ای شد تا به سراغ یکی از این برگزیدگان برویم که داشتن شبکه ارتباط علمی در سراسر کشور را مهمترین سرمایه بسیج دانست.

محسن حیدری پژوهشگر بسیجی وی در خصوص حوزه فعالیت علمی خود گفت: من فارغ التحصیل مهندسی مکانیک هستم و در حال حاضر مسئول امور شرکت در مرکز تحقیقات قراردادی صائب هستم.

این پژوهشگر بسیجی با بیان اینکه از صL92 وارد این حوزه شد و با سازمان بسیج ارتباط برقرار کرد و من در این زمینه فعال بودم، گفت: سکوهایی که داشتند استفاده و نگهداری شد و همکاری را شروع کردیم.

او مدام در مورد صحبت می کند مرکز صائب تصریح کرد: مرکز صائب یک مرکز آموزشی و پژوهشی است که با توجه به مزایا و مشکلات موجود در زمینه های مختلف به پژوهش و پروژه می پردازد.

حیدری گفت: این مطالعات و طرح‌ها بر اساس نیازسنجی انجام می‌شود و سپس در بخش دیگری تجاری‌سازی شده و به محصولات و خدمات قابل ارائه به جامعه هدف تبدیل می‌شود که از قبل طراحی شده و داده‌ها از آنها گرفته می‌شود.

او همچنین در مورد fمعظم له در بخشهای مختلف بسیج تاکید کردند: از 10 سالگی در بسیج محله بودم و حدود 6 سال است که در بسیج علمی و پژوهشی فعالیت داشتم.

پژوهشگر بسیجی در مورد حضور شما وی در خصوص بسیج و تاثیر آن در موفقیت و پیشرفت علمی گفت: مهمترین مزیت بسیج پژوهشی شبکه ارتباطی است که در سراسر کشور وجود دارد و به بستری برای رشد بسیاری از شرکت ها تبدیل شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان مثال; از جانب از طریق بسیج می توانیم با شرکت های استان زنجان یا استان های دیگر ارتباط برقرار کنیم و از این طریق فعالیت های مشترک داشته باشیم و محصولات مشترک تولید کنیم و اکوسیستم و اکوسیستمی که بسیج می تواند برای فعالان علاقه مند ایجاد کند قطعا مهم و ارزشمند است. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید