در توسعه فوتبال، معماری جدیدی در حال شکل گیری است

ساعت: 19:07
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796679

رئیس روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال یکی از اهداف اصلی عزیزی هادم را توسعه فوتبال در هیئت های استانی به ویژه در استان های کم برخوردار عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین شریفی درباره برگزاری جام حذفی ایران گفت: کارگروهی تشکیل داد. کارشناسان منتخب و اعضای کمیسیون های مختلف فدراسیون از جمله کمیته جوانان تشکیل و مقرر شد برنامه ریزی کاملی برای برگزاری این مسابقات انجام شود.

سخنگوی فدراسیون با اشاره به اینکه بیش از سه استان در لیگ برتر نماینده ندارند، گفت: برگزاری این مسابقات برای استان هایی که در لیگ برتر و دسته اول نماینده ندارند انگیزه ایجاد می کند. این اقدام جدید فدراسیون فوتبال و یکی از برنامه های رئیس فدراسیون است و این مسابقات هر ساله ادامه خواهد داشت. یکی از اهداف اصلی عزیزی هادم پیشرفت و توسعه فوتبال در هیئت های استانی به ویژه در استان های کم برخوردار است و با اجرای این طرح شور و نشاط به استان ها و شهرستان ها نیز منتقل می شود. برای این منظور از تمام ظرفیت کشور استفاده خواهیم کرد.

رئیس روابط عمومی یادآور شد: برنامه اولیه این است که 50 درصد مسابقات در مراکز استان ها و 50 درصد دیگر در شهرستان هایی که زیرساخت های لازم را دارند برگزار شود. اما شاید در سال اول این امکان وجود نداشته باشد و بازی هایی که در مراکز استان ها برگزار می شود از این تعداد فراتر رود.

شریفی درباره این مسابقات گفت: بر این اساس کشور به 4 منطقه تقسیم شده است. همچنین با هماهنگی و دستور رئیس فدراسیون این مسابقات زیر نظر کمیته جوانان و سازمان لیگ برگزار می شود. 32 تیم از 2 استان به اضافه کیش در این مسابقات شرکت خواهند کرد. مسلم است که استعدادهای ناشناخته کشور شناسایی شده و در آینده حمایت های خوبی از تیم ملی صورت خواهد گرفت.

سخنگوی فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد: مناطق غنی و فقیر استان ها در سبد هستند و دیده می شوند. معتقدم معماری جدیدی در توسعه فوتبال شکل گرفته است و حدود 2 ماه دیگر از دور جدید فدراسیون فوتبال این تغییرات دیده می شود.

پایان آیپام;

دیدگاهتان را بنویسید