سخنگوی سپاه: موج مهاجرت ۲ میلیونی از اسرائیل در حال شکل گیری است

سخنگوی سپاه: موج مهاجرت ۲ میلیونی از اسرائیل در حال شکل گیری است

رمضان شریف سخنگوی ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: جریان مهاجرت بازگشت 2 میلیون نفر از ساکنان سرزمین های اشغالی در حال شکل گیری است، اما صهیونیست ها تلاش می کنند این جریان را پنهان کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به آغاز روند مهاجرت بازگشت ساکنان سرزمین های اشغالی به کشورهای دیگر گفت: جریان مهاجرت بازگشت 2 میلیون ساکن در سرزمین های اشغالی در حال شکل گیری است، اما صهیونیست ها تلاش می کنند این جریان را پنهان کنند.

رمضان شریف، رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز (سه شنبه، 22 فروردین) در نشست خبری تشریح برنامه های روز جهانی قدس، گفت: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد روز جهانی قدس هستیم. برای مردم ما روز جهانی قدس و راهپیمایی آن در سطح ملی به عنوان دومین راهپیمایی ملی ما یادآور رویارویی ملت ما با رژیم صهیونیستی است.

به گزارش فارس، وی افزود: توسعه امروز فلسطین به نفع مردم فلسطین و آرمان آنهاست و رویای صهیونیست ها برای داشتن سرزمینی از نیل تا فرات امروز پایان یافته است.

شریف با بیان اینکه دژ امیدهای رژیم صهیونیستی به برکت مجاهدت های مردم فلسطین، لبنان و محور مقاومت فرو ریخته است، تصریح کرد: صهیونیست ها توطئه های زیادی را علیه ما و ملت ما طراحی کرده اند که البته بسیاری از آنها نیز بوده است. صورت نگرفته و خنثی شدند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه روز جهانی قدس امسال با ویژگی های متفاوتی برگزار می شود، اظهار داشت: رزمندگان فلسطینی در یک سال اخیر 10 هزار عملیات علیه صهیونیست ها انجام داده اند. سرزمین های اشغالی 27 هزار کیلومتری و صهیونیست ها در یک سال گذشته روزی نبود که در آن راحت باشند.

شریف در بخشی دیگر با اشاره به آغاز روند مهاجرت بازگشت ساکنان سرزمین های اشغالی به کشورهای دیگر اعلام کرد: جریان مهاجرت بازگشتی 2 میلیون نفر از ساکنان سرزمین های اشغالی در حال شکل گیری است. البته صهیونیست ها سعی می کنند این جریان را پنهان کنند اما دلیل اصلی مهاجرت برگشتی از سرزمین های اشغالی ناتوانی در تصور آینده این مهاجران است.

دیدگاهتان را بنویسید