در طول 10 سالی که در زنجان بودم ، من در هیچ گونه اخراج یا تاسیسات مشارکت نداشتم

زمان: 14:19
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776757

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: در 10 سالی که در استان زنجان هستم ، در اخراج یا نصب مشارکت نکرده ام زیرا کارمند سیستم هستم و با هیچ نیرویی و هیچ فردی در ارتباط نیستم. به صورت قانونی وارد استان می شود. کانالها ، وظیفه من است که از آنها کمک و حمایت کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول هایی از موج بیانی ؛ آیت الله علی خاتمی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به فرارسیدن ماه ربیع الاول گفت: کلمه ربی به عنوان بهار و فصل رشد در شکوفایی کامل و طراوت است و دوره شادی زندگی انسان را بهار زندگی نیز می نامند.

وی با بیان اینکه همه ماه ها ، زمین ، آسمان و روز و شب ، آیات و مخلوقات خداوند هستند ، خاطرنشان کرد: بر اساس حکمت و مصلحت ، به برخی از روزها جلوه خاصی داده می شود ، به عنوان مثال ؛ بینا الطولون به مدت 24 ساعت ظاهر خاصی دارد و بهترین فرصت برای استغفار است و قرآن کریم م believersمنان واقعی را توصیف می کند که سحر بهترین فرصت برای استغفار .r و استجابت دعا است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه ماه ربیع الاول نیز بهترین فرصت برای استفاده از آن است ، افزود: متأسفانه دشمن به هر بهانه ای از جمله تاریخ ولادت پیامبر (ص) از هر نقطه ای که بتواند وارد کند استفاده می کند. به “

سخنگوی مقام معظم رهبری در استان زنجان گفت: بسیاری از مورخان اهل سنت و تعداد کمی از مورخان شیعه معتقدند که ولادت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) دوازدهمین ربیع الاول بوده است. (س) 17 ربیع الاول است.

وی افزود: تفاوت چند روزه در تاریخ تولد مشکل بزرگی نیست ، اما متأسفانه آنها این را بهانه ای برای تفاوت دانستند ، در حالی که طبیعی است که در آن زمان هیچ نوشته ای وجود نداشت و معمولاً زمان با رویدادها اندازه گیری می شود. و حتی تاریخ ازدواج محمد با حدیدیه (س) نیز 25 سال پس از فیل بیان می شود.

وی با بیان اینکه دشمن از این اختلاف نظر سوء استفاده می کند ، افزود: در اینجا بصیرت ، دانش ، آگاهی و دانش واکنش نشان می دهد و امام خمینی (ره) با بصیرت و هوشیاری خود فرمودند که ما یک هفته پیامبر (ص) را به دنیا می آوریم. ) .s.) و بدین ترتیب دشمنان را در خود خلع سلاح می کنند.

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: روشنگری به معنای شناختن دوست و دشمن ، دانستن موقعیت و اقدام به موقع و مناسب است؛ بنابراین ، سه ماهه اول یک فرصت طلایی و خوب برای نزدیک شدن به خداوند متعال است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ضمن تبریک ولادت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق و همچنین آغاز سلطنت و امامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با استقبال از انتصاب دکتر محسن افشارچی به عنوان استاندار زنجان گفت: من در هیچ برکناری یا نصب مشارکت نکرده ام ، زیرا کارمند سیستم هستم و به هیچ نیرویی تعلق ندارم و وظیفه من است که از هر کسی که از مجاری قانونی وارد استان می شود.

وی گفت: در مورد شخصیت دکتر افشارچی ، بدون تعارف ، باید بگویم که آنها برده های عزیز هستند زیرا استادژاده برده است.

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: 2 اولویت در رابطه با انتخاب مقامات ، ابتدا این را می گویم ؛ زنجانی ، ساکن زنجان و دومی ؛ زنجانی غیر مقیم است ، اما من مورد را نمی گویم زیرا تصمیم توسط مقامات عالی رتبه گرفته می شود.

روز جمعه ، امام زنجان با بیان اینکه آقای افشارچی اطلاعات خوبی در مورد کارهایی که باید در زنجان انجام شود داشت ، گفت: “البته هر میزان خدمت به مردم مایه خوشحالی مردم خواهد بود ، زیرا من خمینی و رهبر معظم انقلاب فرمودند هدف ما خدمت به مردم است.

وی با ارزیابی تلاشهای 3 ساله استاندار سابق زنجان گفت: وی از نظر ظرفیت ، استعداد و زمینه تجربه مشخص و خوبی داشت و به ویژه در رابطه با اجرای شعار 99 و 1400 ، خوش فکر مراحل در استان “

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید