دشمن با تمام قدرت وارد میدان شده است تا سازه ها را نابود کند


ساعت: 12:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900864

نماینده مردم ایلام گفت: دشمن برای تخریب سازه ها با تمام توان به میدان آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، «سارا فلاحی» نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی در جمع ماموران نیروی انتظامی استان، حمایت پلیس از اغتشاشات اخیر را وظیفه همگان می داند و تاکید می کند: در یک جنگ تمام عیار امروز

وی با اشاره به اینکه امروز در جنگ شناختی و جنگ روایتی قرار داریم، افزود: میدان جنگ ذهن ماست و هر نیرویی که بخواهد ذهن ما را تسخیر کند می تواند پیروز شود و اگر نتوانیم جذاب ترین روایت ها را از مشکلات کشورمان داشته باشیم، داریم. جنگ را باختیم و اگر بهترین روایت را داشته باشیم با قدرت رسانه ای خوب پیروز خواهیم شد.

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم تصریح کرد: راهبرد دشمن علاوه بر پلیس، هدف قرار دادن نخبگان کشور اعم از حوزه هنری و رسانه ای است تا بتواند با کمترین هزینه اهداف خود را به مردم ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: باید در عرصه هنر و رسانه قوی باشیم و از ظرفیت نخبگان در عرصه هنر و رسانه بیشتر استفاده کنیم. اتفاقات اخیر وارد یک جنگ داستانی بسیار قوی شده است و اینجاست که همه شما باید وارد میدان شوید تا در جنگ شناختی دشمن پیروز شوید.

فلاحی گفت: دشمن هم اکنون با استفاده از جنگ شناختی و هدف قرار دادن اقوام، افکار تجزیه طلبانه را در کشور عزیزمان گسترش می دهد و باید در این عرصه قویتر از گذشته عمل کنیم تا در دام تاکتیک های دشمن نیفتیم.

وی حمایت از نیروی انتظامی را یک وظیفه مشترک دانست و گفت: باید گفت برخی نهادها به وظایف خود به خوبی عمل نمی کنند و اشتباهات و کاستی های نیروهای مسلح را نسبت می دهند که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی افزود: امروز نظام به تسلط پلیس به عنوان مظهر ایجاد امنیت در جامعه روی آورده و با برنامه ریزی و ایجاد هرج و مرج در حاکمیت به دنبال براندازی نظام است که به فضل الهی چنین نخواهد شد. رسیدن به این هدف شوم

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید