دشمن به دنبال سرکوب انقلاب داخلی ملت شریف ایران است/ برای ادامه انقلاب به کادر قوی نیاز داریم


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811433

آیت الله ناصری با بیان اینکه برای ادامه انقلاب نیازمند کادر قوی هستیم، گفت: دشمن به دنبال فرو نشاندن انقلاب داخلی ملت شریف ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در مجمع بسیج استان یزد با تاکید بر اینکه باید سخنان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در بسیج بازخوانی شود، اظهار داشت: زمانی که سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در سالهای اخیر متوجه خواهیم شد که بسیاری از موارد مهم ذکر شده اما انجام نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: اگر این شهادت ها به درستی انجام شود می تواند درس عبرتی برای مدیران آینده باشد و ما در اولویت کاری خود باشیم.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه تداوم انقلاب امروز یکی از اهداف بی ثمر دشمن است، اذعان داشت: دشمن علیه تداوم انقلاب کار می کند و انقلاب حرکتی موفق و مستمر و ماندگار است.

وی با بیان اینکه شرایط و عوامل تداوم انقلاب، شناخت آن و اقدام انقلابی است، افزود: انقلاب در نسل جوان امروز باید زنده و احیا شود و روحیه انقلابی در جامعه دمیده شود. “

ناصر یزدی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال فرو نشاندن انقلاب داخلی ملت شریف ایران است، گفت:

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه برای تداوم انقلاب باید فعالیت های زیادی انجام شود، افزود: یکی از این فعالیت ها که امروز باید انجام شود مقابله با دشمن با نوشتن، علم و دانش است. .

امام جمعه یزد، کادرسازی را از دیگر موارد تداوم انقلاب دانست و ادامه داد: متأسفانه این ستاد به خوبی انجام نشد و تنها موردی که شاهد ظهور این نیروهای مؤثر و آگاه بودیم، در دوران است. هشت سال جنگ تحمیلی.»

وی با بیان اینکه هم اکنون در هر استان به هزاران نیروی آماده رزم و اجرایی نیاز داریم، افزود: اگر این ستادی به درستی انجام می شد، مشکل حکمرانی نداشتیم.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید