دولت سیزدهم پیشرو دیپلماسی فعال در عرصه بین المللی است/ اجلاس سه جانبه نشان از اقتدار ایران دارد

وی افزود: در برهه ای نه چندان دور از تاریخ کشورمان شاهد بودیم که لنین، استالین و چرچیل بدون حضور شاه در ایران جلسه ای برگزار کردند و درباره جنگ جهانی، ایران و جهان در خاک ما تصمیم گرفتند. اما امروز رئیس جمهور مردم ایران میزبان نشستی سه جانبه با حضور روسای جمهور روسیه و ترکیه است که در آن راه‌های حمایت از امنیت و ثبات حکومتی در سوریه را مورد بررسی قرار خواهند داد.

اقتدار امروز ایران گواه شکوفایی آینده کشور در عرصه های مختلف است

عضو هیئت رئیسه گروه پارلمانی دوستی ایران و سوریه تصریح کرد: امروز شاهد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان هستیم. آنها اهمیت دارند

وی اعلام کرد که آمریکا باید از شرق فرات رانده شود. وی بیان کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و پایداری ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف مشهود است و این قدرت نرم ایران اسلامی بسیار چشمگیر است.

وی افزود: این اقتدار گواهی بر شکوفایی آینده کشور در عرصه های اقتصادی، علمی و سیاسی در فضای بین المللی است. مجلس یازدهم در دیپلماسی ملت ها برای تعمیق و تعمیق روابط با ملت های همسایه پیش قدم شده است تا با تقویت پیمان های منطقه ای و بین المللی شاهد افول قدرت های غربی باشیم.

شاهد اقدامات سازنده دولت و مجلس هستیم

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم با هدایت صحیح و تکیه بر باور و قدرت “ما می توانیم” جای خود را به خوبی در فضای بین المللی باز کرده و به عنوان مداحی است. رهبر روابط چندجانبه خوب با دولت ها و کشورهای همسایه، منطقه و جهان.

محمدبیقی با قدردانی از دیپلماسی فعال مجلس یازدهم و دولت سیزدهم گفت: بر خلاف کسانی که روزی روی تریبون بودند و به جای تکیه بر ارتباط با کشورهای همسایه و گفت وگو با مردم منطقه، به برجام فکر می کردند. متاسفانه به جای تحریک اقتصاد. دولت نان مردم را می سازد، امروز شاهد اقدامات سازنده دولت و مجلس هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید