دیپلماسی دولتی فرصتی برای گشایش اقتصادی است


ساعت: 17:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۷
کد خبر: 1876584

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی متیو گفت: دیپلماسی اقتصادی دولت و روابط اقتصادی و سیاسی با سایر کشورها باید قدردانی شود و چنین اقداماتی فرصتی برای گشایش اقتصادی کشور است و قطعا برای کسانی که بخواهند سخت خواهد بود. منزوی شود.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; حجت الاسلام والمسلمین مرتضی متی امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان در مصلی این شهر اظهار داشت: این گشایش اقتصادی کشور است و قطعا برای کسانی که می خواستند سخت خواهد بود. جدا شده.

حجت الاسلام متیو افزود: ونزوئلا 80 میلیون هکتار از اراضی خود را در اختیار ایران قرار داده است و این فرصتی برای کشت فراسرزمینی خواهد بود.

وی با اشاره به مصوبه اخیر شورای حکام علیه ایران گفت: امروز اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه ما قابل دسترسی تر شده است و تلاش می کنند برجام را در مسیر مطلوب پیش ببرند اما خوشبختانه تیم مذاکره کننده کشورمان با کمک او بر دستور رهبری با اقتدار ایستاده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: متأسفانه عده ای در داخل کشور با همفکری معارضان و همزمان با صدور بیانیه ای نظام را به اعتراض تهدید کردند و این امر مصادف است با دو «جای اندیشیدن دارد و این افراد باید مراقب رفتار خود باشند تا در زمین دشمن بازی نکنند.

حجت الاسلام متی با قدردانی از زحمات سپاه پاسداران در همه عرصه ها گفت: اقدامات راه به جایی نمی برد.

امام جمعه سمن با تبریک هفته جهاد کشاورزی و تقدیر از زحمات فعالان، افزود: امنیت غذایی موضوعی است که اخیرا به جهاد کشاورزی منتقل شده و استان سمنان برای تامین کالاهای اصلی خود مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید