گشایش اقتصادی به زودی در راه است / آینده روشن است


ساعت: 23:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823688

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: تشکیل دولت زمان بر است اما با تجربه ۴۰ ساله خود می گویم گشایش در سیاست خارجی، داخلی و اقتصادی به زودی نتیجه خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی امشب در اولین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در تالار شهدای گلستان اصفهان گفت: باید قدر لیالی قدر را بدانیم لیالی قدر معلوم است قدر لیالی را بدانیم. -قدر خدایی که صاحب همه کهکشان هاست و امیرالمؤمنین(ع) و حضرت بقیة الله(علیه السلام) نجات بشریت برای بهبود حال ما، تخت فولاد بعد از وادی السلام، بزرگترین قبر دانشمندان، مراجعین. عارفان اسلام و تشیع بزرگان و از همه مهمتر هشت هزار شهید هستند که با آنها دوست بودیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: نیروهای مسلح اصفهان، دلاور هوانیروز، فرماندهی توپخانه و موشک و ده ها هزار بسیجی، سپاه پاسداران که 8 هزار شهید در آن دفن شده اند.

فرمود: اگر به مسجد شیخ لطف الله بروی، کاشی ها در سال 911 هجری قمری نوشته شده است. 500 سال پیش از جوانان خواستیم تاریخ 500 ساله اصفهان را از زمان تأسیس حکومت صفویه در این شهر مطالعه کنند. . ملت بزرگ ما فرهنگ توحیدی دارد و هرگز بت پرست نبوده، همیشه به خدا ایمان داشته است.

سرلشکر صفوی یادآور شد: افتخار دیگر مردم اصفهان این است که اولین لشکریان اسلام در سال 23 هجری به فرماندهی عبدالهزایی به اصفهان آمدند و خود مردم برای تبریک به ایشان رفتند، ایشان از یاران امیرالمومنین(ع) بودند. در نبرد با جمل و صفین از آن پس اندیشه شیعی شکل گرفت.

وی بیان کرد: اصفهان در 500 سال گذشته همواره در تمدن پیشرو بوده است و اولین تمدن در اصفهان در زمان صفویه شکل گرفت و قدم دوم پیروزی انقلاب است، ملت های بزرگ دارای رهبران و هویت ها در مرکز هستند. توجه و تفکر برای این ملت خانه مشروطیت را ببینید که در دوران مشروطه چه سرداران و فرماندهان و زنان اصفهان از اینجا به تهران رفتند و فتح کردند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا تصریح کرد: آنها را به شیعه بودن متهم کردند و حضور افرادی مانند سلمان فارسی بر این عشق الهی تأثیر گذاشت.

وی تاکید کرد: قطعا در گام دوم انقلاب با هوشمندی و ایمان به خدای صاحب انقلاب و ایمان به اینکه حضرت مهدی صاحب انقلاب است، به رهبری رهبر جانباز، حکیم، صبور حضرت آیت الله خامنه ای و دولت جدید «بله، تشکیل دولت زمان می‌برد، اما با تجربه ۴۰ ساله‌ام می‌گویم که گشایش در سیاست‌های خارجی، داخلی و اقتصادی مردم به زودی به ثمر خواهد رسید.

سرلشکر صفوی اعلام کرد: می دانیم که ایران و ملت ایران و دولت ایران بزرگترین حامیان خواهند بود. امیدوارم با استقامت و مقاومت برای دستیابی به گشایش اقتصادی، آینده ما امیدوارکننده، نگاه ما نگاه راهبردی درست و مشکل ما در داخل کشور به برکت مردان و دولتمردان موثر در سطوح مختلف حل شود.

وی با اشاره به اولین سالگرد شهادت سردار حجازی گفت: یک سال از شهادت سردار بزرگ ایران، اسلام و اصفهان می گذرد و از عملکرد آنان در 43 سال خدمت موثر قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید