رئیسی: دولت توسعه و پیشرفت کشور را در پرتو عدالت دنبال می کند

رئیسی: دولت توسعه و پیشرفت کشور را در پرتو عدالت دنبال می کند

روز جدید : رئیس جمهور می گوید: ایران ظرفیت های زیادی در حوزه انرژی دارد که برای ارتقای تولید و افزایش اشتغال باید شناسایی و فعال شود.

سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه های گازرسانی و پتروشیمی وزارت نفت با تبریک دهه مبارک فجر و ماه مبارک رجب، گازرسانی به مناطق مرزی و فقیرنشین را مایه افتخار دولت دانست. 169 روستا در استان خراسان جنوبی از نعمت گاز بهره مند شدند که عمدتاً طرح های مصوب سیزدهمین سفر استانی استان به استان در ابتدای دولت بود و این سرعت در اجرای مصوبات استانی نشان می دهد که دولت صادقانه به وعده های خود عمل می کند و به سختی.

رئیس جمهور به ظرفیت پروژه های صنعت نفت و پتروشیمی برای ایجاد اشتغال، رونق تولید و رشد اقتصادی اشاره کرد و گفت: با تلفیق رویکرد تخصصی و متعهدانه، توسعه صنعت نفت در همه ابعاد با جدیت دنبال می شود. “

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور دارای ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه هستند، گفت: با شناسایی ظرفیت های موجود در این حوزه ها می توانیم جایگاه بسیار خوبی در سطح منطقه و جهان داشته باشیم.

رئیسی گفت: امروز با گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات و گام های بزرگی برای پیشرفت کشور برداشته شده و مصمم هستیم که این روند را با سرعت بیشتری ادامه دهیم.

رئیس جمهور گفت: در حوزه انرژی اقدامات خوبی انجام شده است اما کشور ما در این زمینه ظرفیت های بسیار خوبی دارد که باید شناسایی و فعال شود تا تولید و اشتغال افزایش یابد.

رئیسی با تاکید بر اینکه دولت مردمی توسعه و پیشرفت کشور را در پرتو عدالت دنبال می کند، گفت: توجه به مناطق فقیر و محروم در دستور کار دولت است و معتقدیم باید به این مناطق توجه بیشتری شود تا مردم احساس کنند. عدالت و زندگی در رفاه.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه افتتاح این پروژه ها بر اساس عدالت و امید انجام شد، گفت: اقداماتی که وزارت نفت با حرکت های جهادی و انقلابی در دستور کار خود قرار داده است می تواند کشور ما را نه تنها به غرب آسیا ببرد. اما برای قرار گرفتن در موقعیت ممتاز در صحنه جهانی.

رئیسی با بیان اینکه امروز روحیه جهادی در بخش های مختلف وزارت نفت حاکم است، گفت: تلاش و همت فراوان همه دست اندرکاران در این عرصه است.

رئیس جمهور گفت: افزایش اعتماد مردم به دولت مزیت بزرگی است که به هیچ وجه نباید از آن غافل شد و باید با تلاش و ارائه خدمات مضاعف به مردم اعتماد عمومی را هر چه بیشتر تقویت کنیم.

رئیسی گفت: امروز بزرگترین مؤلفه صلابت جمهوری اسلامی ایران مردم متدین کشورمان هستند و باید با کارآمدی نظام اسلامی هر روز اعتماد عمومی را افزایش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید