رسانه ها مکتب حاج قاسم را در سراسر جهان پخش کردند

ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795339

این مستندساز و کارگردان ایلامی گفت: رسانه ها مکتب حاج قاسم را در سراسر جهان پخش کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قدرت باقری مستندساز و کارگردان ایلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار اظهار داشت: حاج قاسم در قلب همه مردم به ویژه مردم ایلام نقش ویژه ای دارد چرا که سربلندی این مرد بزرگ در مهران و ارتفاعات کلاویزان هنوز به یادگار مانده است.

وی افزود: خاطراتی که مردم ایلام با شهید سلیمانی داشتند هیچ گاه فراموش نمی شود چرا که مردم ایلامی در ایلام شاهد رشادت های او بودند.

حفاری ادامه داد: امروز همه ما از نبود حاج قاسم در میان خود ناراحت هستیم، اما باید به مدرسه حاج قاسم به عنوان الگویی برای همه دنیا نگاه کرد که بدون پیش شرط از آرمان های انقلاب دفاع می کند و دشمنان را از مرزهای ما بیرون می کند. “

این کارگردان ایلامی بیان کرد: شخصیت و شخصیت حاج قاسم برای ما مهم است و لحظات مهمی را به ارمغان می آورد که می تواند الگویی برای همه باشد، بنابراین باید تولیداتی بر اساس فیلم و مستند بر اساس این مقاومت بر اساس اسطوره ها داشته باشیم.

وی یادآور شد: امروز حاج کاسم جریان مقاومت را ساخته است که بتواند با کسانی که نقشه های شوم برای دولت ها دارند مقابله کند و پاسخ دندان شکنی به استکبار جهانی بدهد.

حفاری بیان کرد: مکتب حاج قاسم را می توان در حوزه فیلم و تصویر تبیین کرد و ابعاد شخصیت و عملکرد او را از طریق رسانه به جهانیان منتقل کرد.

انتهای پیام/ص

دیدگاهتان را بنویسید