رفتار منفعت طلبانه اصلاح طلب


ساعت: 20:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807449

جریان اصلاحات با زیر سوال بردن اقدامات تحول آفرین دولت سیزدهم، هر موضوعی را دستاویزی برای تضعیف پایه های حکومت و عملکرد آن قرار داد که نوعی رفتار منفعت طلبانه سیاسی ناگوار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، چند هفته پیش خبر برکناری محمد فاضلی استاد دانشگاه شهید بهشتی با عنوان «خاموش کردن صدای منتقدان» در فضای مجازی منتشر شد و مورد انتقاد برخی از فعالان اصلاح طلب و رسانه های آنان قرار گرفت. ، اما حقیقت این است که داستان بود؟ با پیگیری های انجام شده مشخص شد که محمد فاضلی، استاد جامعه شناسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی شهید بهشتی به صورت قراردادی در این دانشگاه تدریس می کرده است. دانشگاه موفق به کسب آرای هیئت اجرایی دانشگاه نشد.

محمد فاضلی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های رسمی کشور، هرگونه نقش و تصمیم «دولت سیزدهم» مبنی بر اخراج خود از دانشگاه را تکذیب کرد و گفت: در دولت قبل در سال‌های 92 و 1396 پذیرش در دانشگاه انجام شد. هیئت مدیره به درخواست من رای منفی داد. من نمی دانم دولت سیزدهم یا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای اخراج من از دانشگاه اقدام کنند.

دانشگاه شهید بهشتی در واکنش به اختلاف رسانه ای علت قطع همکاری با فاضلی را عدم رعایت مفاد آیین نامه جذب معلم عنوان کرد.

در حالی که برخی از چهره های اصلاح طلب با جنجال های رسانه ای سعی کرده اند تصمیم شورای اجرایی برای پذیرش دانشگاه را سیاسی کنند، اما مسئولان فعلی دانشگاه همان افرادی هستند که در دولت روحانی سمت های رهبری را بر عهده داشته اند و دانشگاه شهید بهشتی تنها دانشگاه مهمی است که تیم رهبری آن ادامه دارد. هنوز از نیروهای دولتی قبلی است.

جریان اصلاحات برای زیر سوال بردن اقدامات تحول آفرین دولت سیزدهم آماده انتقاد از هرگونه انتقاد ناعادلانه است و عده ای هم به اشتباه انتقاد را انتقام گرفته و هر موضوعی را دستاویزی برای تضعیف پایه ها و عملکرد دولت قرار می دهند.

واقعیت این است که جریان اصلاحات از مردم عصبانی است. چون مردم اصلاح طلبان را از قدرت بیرون کردند. چون دیدند این جریان هیچ برنامه ای برای اداره کشور ندارد و همه نارسایی هایش را به وجود تحریم ها گره می زنند، اگر این جریان کوچکترین برنامه و عنایتی به مردم داشت، افتخار نمی کردند که خانه نسازند، نه به جای ساختن نیروگاه، پالایشگاه بسازد. جنبش اصلاحات امروز فقط از مردم ایران و این جاسوسی رسانه ای انتقام می گیرد که «نمی توانند و نمی توانند» خشم بیشتری از نقد دلسوزانه برای توجیه تنبلی گذشته خود نشان می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید