روایت رهبر انقلاب از حاج‌ قاسم سلیمانی با عنوان «قهرمان؛ سلیمانی» منتشر شد



کتاب «قهرمان; سلیمانی در قالب نسخه الکترونیکی داستان رهبر انقلاب اثر شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر و راهی بازار نشر شد.

روایت رهبر انقلاب از حاج قاسم سلیمانی با عنوان «قهرمان;  سلیمانی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج


، کتاب قهرمان; سلیمانی» به تازگی در قالب نسخه الکترونیکی منتشر و راهی بازار نشر شده است. این جزوه شرح زندگانی، مجاهدت و شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی توسط حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب است.

حاج قاسم سلیمانی چگونه او قهرمان ملت ایران و ملت اسلامی و عامل بدترین شکست های استکبار جهانی شد؟ یک مرد، به اصطلاح رهبر انقلاب اسلام «از دهکده‌ای دورافتاده برمی‌خیزد، می‌جنگد، می‌جنگد، پیشرفت می‌کند، چهره درخشان و قهرمان امت اسلامی می‌شود».

پاسخ این سوال را می توان با جست و جو و معنا بخشیدن به خطوط زندگی و سال ها تلاش صادقانه و خالصانه او به دست آورد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی‌های مختلف به تبیین ابعاد مختلف زندگی مجاهدین، ویژگی‌ها، مکتب، ثمرات و دستاوردهای سردار سلیمانی پرداخته و ابعاد مختلف حادثه عظیم شهادت وی را بیان کرده‌اند. در این کتابچه سعی شده است با روش نقل بیانات معظم له روایتی جامع و خواندنی از حاج قاسم سلیمانی ارائه شود.

مطالب در قالب پنج فصل اصلی شامل «طرح مستکبرین برای غرب آسیا و جهاد اکبر حاج قاسم» با اشاره به ابعاد طراحی دشمنان استکبار برای منطقه مهم غرب آسیا برای تخریب می باشد. مانع راهبردی انقلاب اسلامی جهاد کبیر حاج قاسم و شکست این طرح مستکبران تبیین شد. فصل دوم با عنوان «شهادت اعظم و روز دفن خدا» به تبیین ابعاد شهادت ایشان و تشییع بزرگ این شهید و یارانش اختصاص دارد. فصل سوم با عنوان برکات شهادت اکبر به ثمرات والای شهادت حاج قاسم سلیمانی می پردازد. «انتقام ظالمانه» عنوان فصل چهارم این کتابچه است که به مسئله انتقام از قاتلان حاج قاسم اختصاص دارد و در فصل آخر این محصول به جنبه های مختلف «مکتب سلیمانی» و ویژگی های آن پرداخته شده است. و زندگی این شهید مطرح شده است.

این کتابچه بر اساس توالی دقیق و با بیان روایی و با در نظر گرفتن ایجاز و ایجاز محتوا، سعی کرده است بیانات مهم رهبر انقلاب اسلامی در مورد «حاج قاسم سلیمانی» را بررسی کند.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.