رویکرد هویت محور و برابری محور در طرح تحول مدرسه تلویزیونی مطرح است


ساعت: 16:33
تاریخ انتشار: 08/02/1401
کد خبر: 1905632

وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز رویکرد هویت محور و عدالت محور در طرح تحول مدرسه سیمای ایران حائز اهمیت است و دسترسی همه دانش آموزان به بهترین محتوا و با کیفیت ترین آموزش را تضمین می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه طرح انقلابی مدرسه تلویزیون ایران که با حضور جمعی از دانش آموزان، معلمان و رئیس سازمان صدا و سیما در سالن همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: شبکه های تلویزیونی در دنیا بیشتر دولتی هستند. و بودجه های بسیار خوبی دارند اما هیچ کدام مانند مدرسه تلویزیون ایران کار بزرگی ندارند و کاری که امروز در کشور ما با حمایت های ارزنده سازمان صدا و سیما انجام می شود بی نظیر است.

وی افزود: امروزه رویکرد هویت محور و عدالت محور در طرح تحول مدرسه سیمای ایران حائز اهمیت است و دسترسی به بهترین محتوا و با کیفیت ترین آموزش را برای همه دانش آموزان تضمین می کند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: دوران کرونا منجر به ظهور توانایی های ما شده است و این محدودیت کمپین هایی مانند مدرسه تلویزیون در ایران ایجاد کرده است تا فرزندان ما در فضای جدید و بر اساس نیازهای خود موفق، سربلند و امیدوار باشند. ، برنامه ها و دسترسی به فعالیت های ارزشمند.

نوری تصریح کرد: زمانی که سازمان صدا و سیما به ما پیشنهاد تأسیس مدرسه تلویزیونی در ایران را داد، بلافاصله استقبال کردیم و آن را پذیرفتیم و امروز امیدوارم بتوانیم این کار را به صورت تعاملی انجام دهیم و باید برای هر دانش آموزی امکانات لازم را فراهم کنیم. نیازهای ضروری و استعدادهای خود را برنامه ریزی کنید. این بدان معناست که استعدادیابی در این پلتفرم برای ما بسیار مهم است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: سازمان صدا و سیما در دوره ای که سند تحول بنیادین اجرا می شد در کنار ما ایستاد.

نوری بیان کرد: امیدوارم این برنامه ها و طرح ها ادامه داشته باشد و از دانش آموزان می خواهم که این شبکه را دنبال کنند و مسئولیت اجتماعی خود را دنبال کنند و یکی از این مسئولیت های اجتماعی این است که شاهد نمرات خوب المپیاد و موفقیت چشمگیر دانش آموزان بوده است. در دنیا ما ایرانی هستیم

دیدگاهتان را بنویسید