ریشه حوادث و اغتشاشات اخیر خشم دشمن از اصلاحات اقتصادی کشور است


ساعت: 12:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902806

خواجه گفت: اصلاحات اقتصادی با نگاهی ساده به شرق در حال انجام است و دشمن نیز به این امر واقف است و با رویکرد سردرگمی و بلاتکلیفی به دنبال فرصت و آسیب به اقتصاد پیشرو ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; دکتر خواجه پور معاون سیاسی صنایع دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در همایش بصیرت سیاسی افسران سپاه در گروه توپخانه 61 محرم اظهار داشت: در اذهان و افکار عمومی ریشه حوادث اخیر است. و اغتشاشات می تواند مشکلات اقتصادی و معیشتی باشد که ریشه همه این اتفاقات و بلاتکلیفی ها طرف دیگر این سوال است.

وی با بیان اینکه اصلاحات اقتصادی در یک سال گذشته در کشور دشمن را به وحشت انداخته است، گفت: اصلاحات اقتصادی با نگاهی ساده به شرق انجام می شود و دشمن با رویکرد سردرگمی و بلاتکلیفی به این امر واقف است. فرصت سوزاندن و ضربه زدن به ایران اقتصاد مترقی است.

خواجه پور افزود: این همان اقتصادی است که اردیبهشت ماه سال جاری جلساتی در کشورهای اروپایی زیر نظر پنتاگون برگزار می شود و به مدعوین تذکر داده می شود که اگر اقتصاد ایران به این شکل پیش برود شما حذف خواهید شد.

معاون سیاسی صنایع دریایی سپاه گفت: این سخنان غربی ها در چهارم شهریور دوباره تکرار می شود و با این دستور بار دیگر به شرایط اقتصادی ایران و پیشرفت آن اشاره می شود که باعث تشویش جبهه استکبار می شود.

کاجه پور اضافه کرد: شاید در اذهان و افکار عمومی مشکل خاصی با اقتصاد مترقی ایران وجود نداشته باشد اما تحلیلگران اقتصادی داخلی و خارجی به صراحت بیان می کنند که بدهی میلیاردی و هزار میلیاردی دولت هر روز در حال تسویه و تسویه ساختار است. اقتصاد ایران در حال اصلاح است.

معاون سیاسی صنایع دریایی سپاه تصریح کرد: اصلاحات اقتصادی کشور شامل چهار اصل اساسی است که اولین گام آن روند تامین بودجه جاری کشور است که هر ساله دولت در اختیار مجلس قرار می دهد و آن را تامین می کند. باید به نحوی تغییر کند و دولت اصلاحی را انجام دهد که مثلاً یک وزارتخانه 9 درصد بودجه جاری کشور را تأمین کند.


سیاست استکبار جهانی در دهه 90 حمایت از کسانی بود که مانع توسعه ایران شدند.

حاجاپور گفت: اصلاحات اقتصادی با نگاهی ساده به شرق در حال انجام است و همین موضوع جان دشمنان را به آتش کشیده است و دیروز بی بی سی رسما اعلام کرد که هیچ تجمع و آشوبی با حمایت مردم صورت نگرفته و عده کمی جان باخته اند. اعتماد برخی افراد ناآگاه نشانه امید به آینده بود.

وی افزود: تمام سیاست و دشمنی استکبار در دهه 90 را می توان در یک جمله تقسیم کرد که هر وقت قدرت در کشور تقسیم شد، طرفدار کسی هستیم که توسعه و قدرت در ایران با او تضعیف می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید