زمین مورد نیاز برای ساخت کتابخانه در حاشیه شهرهای خراسان شمالی باید تامین شود


ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815201

محمدرضا حسینی نژاد گفت: در حاشیه شهرهای خراسان شمالی زمین لازم برای راه اندازی کتابخانه های عمومی فراهم شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، محمدرضا حسینی نژاد، استاندار خراسان شمالی صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان گفت: تلاش می کنیم بخشی از یک هزار و 401 اعتبار را برای تکمیل پروژه های نیمه تمام کتابخانه های استان هدایت کنیم. “

وی با تاکید بر مکان یابی کتابخانه ها برای دسترسی آسان گفت: با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در صنعت ارتباطات در استفاده از کتابخانه های عمومی، روند مکان یابی، هدف گذاری و ارائه خدمات کتابخوانی در استان نیازمند تغییر است.

استاندار خراسان شمالی افزود: زمین لازم برای راه اندازی کتابخانه های عمومی باید در حاشیه شهرها تامین شود.

حسین نژاد ادامه داد: فراهم کردن وسایل الکترونیکی برای دسترسی آسان مردم این محلات به کتابخانه ها مشکل است و از این رو باید حساسیت به ساخت کتابخانه در حاشیه شهرها و روستاها مورد توجه قرار گیرد تا استعدادهای این مناطق نیز شکوفا و ارتقا یابد. فرهنگ مطالعه. “شناسایی و رشد.

وی با اشاره به اینکه اهمیت کتاب و کتابخوانی بر هیچکس پوشیده نیست اما در دنیای امروز باید نحوه دسترسی تغییر کند، گفت: ساخت کتابخانه نیازمند دقت لازم از نظر استحکام، اصول فنی و ایجاد باید باشد. یعنی فضایی دلنشین و پرنشاط.

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی افزود: کتابخانه ها و کانون های پرورش فکری کودکان مکان مناسبی برای شکل دادن به شخصیت کودکان و زمینه ساز تعاملات اجتماعی آنها در آینده است و توجه به محتوای کتاب باید مهم باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید