زنان با رعایت حجاب گام بلندی در جهت تحکیم بنیان خانواده برمی دارند


ساعت: 12:16
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882848

ولی پور گفت: بانوان با رعایت حجاب گام بلندی در جهت تحکیم بنیان خانواده و ارتقای شخصیت بر می دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبا ولی پور در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: حجاب و عفاف یکی از رسالت های مشترک انبیا و اولیای الهی بوده است چرا که رعایت این اصل اخلاقی که برگرفته از فطرت پاک انسان است به حذف بسیاری از آنها کمک می کند. گناهان و ناهنجاری های اجتماعی

وی افزود: بحث حجاب و عفاف یکی از مهم ترین مسائل جوامع بشری است چرا که با تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه ارتباط مستقیم دارد و این موضوع یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری است که حجاب نه یک محدودیت، بلکه یک ارزش و وضعیت زنان مورد بحث قرار می گیرد.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان تصریح کرد: بین رعایت حجاب و عفاف و تحکیم بنیان خانواده رابطه تنگاتنگی وجود دارد، بنابراین هر چه اعضای خانواده بیشتر به اصول حجاب پایبند باشند آرامش بیشتری دارند و پایبندی آنها بیشتر می شود. به حریم خصوصی خانواده بالا است.

ولی پور اولین پیام حجاب را برای زنان حفظ کرامت و ارتقای جایگاه خود در جامعه برشمرد و گفت: در واقع زنان با رعایت حجاب گام بلندی در جهت تقویت و ارتقای شخصیت خود در جامعه برمی دارند.

وی تصریح کرد: در جنگ نرمی که سال هاست علیه کشور انجام شده و امنیت روحی و روانی خانواده ها را به طور همه جانبه مورد تهاجم قرار می دهد، اولین موضوعی که دشمنان را هدف گرفته بحث حجاب و عفاف است چرا که دشمنان به خوبی می دانند که اگر بخواهند در بنیان مستحکم خانواده اسلامی ایرانی اخلال ایجاد کنند، بهترین راه نفوذ و نفوذ، حجاب و عفاف زنان مسلمان است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان خاطرنشان کرد: اگر حیا و حیا مرد کم رنگ شود، حسادت او کم رنگ می شود و با کم رنگ شدن حسادت، بنیان خانواده سست و ناپایدار می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید