ساخت طرح توسعه یکی از قدیمی ترین شرکت های دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی یزد


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840157

محمد دهگان گفت: طرح توسعه شرکت داش بنیان صنوپارس در منطقه ویژه اقتصادی یزد به مساحت 10 هکتار احداث می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد دهگان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد در حاشیه معرفی محصول جدید گروه ماشین آلات سانوپارس توسط استاندار یزد در گفت و گو با یزدرسا گفت: کارشناس متخصصان کشاورزی سبک و نیمه سنگین و تکنیک مدنی

دهقان افزود: این شرکت با دارا بودن واحدهای مهندسی، تحقیق و توسعه علاوه بر اشتغالزایی موفق به استخدام نیروهای تحصیلکرده دانشگاهی شده که در کنار دانش بنیان بودن این شرکت از شاخصه های بارز آن است.

وی ادامه داد: این شرکت طی چند سال گذشته بر اساس تحقیق و توسعه محصولات خود را به روز می کند و توانسته با جانمایی فناوری های مرتبط، محصولات با کیفیت و خوبی را به بازار عرضه کند و دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش در سراسر ایران باشد.

دهقان با اشاره به طرح توسعه گروه ماشین سازی صنوپارس در منطقه اقتصادی یزد گفت: در بازدید روز گذشته استاندار و معاون استاندار یزد، درخواست های تجهیزات و سایر نیازهای این شرکت دانش بنیان بررسی و دستور متعاقب صادر شد. .

رئیس شرکت شهرک های صنعتی استان یزد با بیان اینکه سازمان شهرک های صنعتی متولی منطقه ویژه اقتصادی یزد است، گفت: شرکت سانوپارس با واگذاری 10 هکتار زمین، سایت جدید خود را همزمان با فعالیت ویژه اقتصادی یزد راه اندازی کرد. منطقه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید