سردار حجازی نقش ویژه ای در صلابت سپاه داشت/ تاثیر مردم اصفهان در پیروزی انقلاب بی نظیر است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) افزود: اگر نگاهی به تاریخ و گذشته مردم اصفهان داشته باشیم، نقش و تاثیر مردم این استان در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و… ولایت و انقلاب قابل مقایسه نیست. به جبهه های ایثار و نظامی نگاه کنیم. سپاه و فرماندهان شهید نقش ویژه ای در مدیریت جنگ و عملیات های موفقیت آمیز سال های دفاع مقدس داشتند.

وی بیان کرد: سرداری شهدای اصفهان نه تنها در اصفهان بلکه در استان های دیگر منشأ خیرات و برکات فراوانی بودند، نیرومند و بسیار مشتاق پیوستن به سپاه بودند که با دقت انتخاب شدند، صبورانه انتخاب شدند، سازماندهی و آموزش دیدند. در جبهه های مختلف برای مبارزه با خائنین شرکت کرد.

سردار سرتیپ فدا با اشاره به اولین سالگرد شهید حجازی تاکید کرد: یاد و خاطره شهید حجازی را قدر می دانیم اما نباید به آن بسنده کرد. و نقش و تأثیر آنها در 43 سال گذشته یکی از توانایی های جهاد خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شهید حجازی قبل از انقلاب به عنوان یک مبارز سیاسی زندان های زیادی را تحمل کرد، اما دست از مبارزه برنداشت، نقش ویژه ای در تقویت سپاه داشت و در استان های دیگر مانند همدان و قرارگاه قدس سپاه شهید حجازی اقدامات ارزنده ای داشت. در طول 10 سال فرماندهی مقاومت بسیج شاهد دوران درخشان و سازماندهی بسیج در عرصه های مختلف بوده ایم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان ادامه داد: در ستاد کل نیروهای مسلح قطع وابستگی و خودکفایی، تامین نیروهای مسلح و بازدارندگی از شهید حجازی نقش بسزایی دارد. نحوه زندگی و الگوبرداری از شهدای هشت سال دفاع مقدس، ظرفیت سازی برای جوانانی که به دلیل هجوم شبکه های اجتماعی دچار تردید و مشکل می شوند با اینگونه یادمان ها و مجالس دروغ و هدایت جوانان نقش بسیار تاثیرگذاری دارد.

وی در پایان گفت: امیدواریم در جهت تقویت روحیه جهادی و انقلابی، مقابله با مطالبات استکبار جهانی در عمل گام برداریم. از مردم شهید پرور تشکر کردیم که توانستند با رعایت قوانین در جلسات مربوطه شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید