سطرهای طولانی و بی پایان فاجعه تلخ و تکراری زاهدان


ساعت: 13:55
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920423

صف های طولانی، ازدحام جمعیت، انتظار، دقایق طولانی ایستادن از جمله مشکلاتی است که به معضلی بی پایان در زاهدان تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، زمان آن گذشته است که مردم عادی در کنار افراد سودجو در عرصه بنزین برای گرفتن سهمیه بنزین خودروهای خود صف های طولانی چند کیلومتری را متحمل شوند تا این که این مشکل گریبان همه شهروندان را بگیرد.

عدم سهمیه بندی سوخت در ایستگاه های مترو زاهدان باعث ایجاد صف های طولانی و سردرگمی و نارضایتی بسیاری از شهروندان شده است.

صف های طولانی، ازدحام جمعیت، تاخیر، دقایق طولانی ایستادن از جمله مشکلاتی است که رانندگان هنگام مراجعه به پمپ بنزین های زاهدان برای پرکردن باک خودرو با آن مواجه می شوند.

شهروندان زاهدانی به جای صرف خدمات و کسب و کار، زمان زیادی را در این صف ها تلف می کنند و زمان زیادی تلف می شود.

یکی از اهالی شهر زهدان به خبرنگار ما گفت: صف ها به قدری طولانی است که تا چراغ بنزینم روشن نشده و باک خودرو پر نشود فکر نمی کنم به پمپ بنزین بروم چون چندین ساعت طول می کشد.

وی افزود: انتظار می رود مسئولان مسئول در اسرع وقت دستور انجام اقدامات لازم را بدهند.

به گفته برخی رانندگان برای سوخت گیری باید سه تا چهار ساعت در این صف ها سپری کنند، این زمانی است که بازار قاچاق سوخت رونق گرفت و قاچاقچیان و سودجویان سوخت به شدت با هم درگیر شدند و عده ای نیز کمک هزینه می فروشند. نفت و بنزین خود را آوردند.

تعدادی از رانندگان از صف های طولانی پمپ بنزین در خیابان کشاورز گلایه کردند و خواستار رفع این مشکل شدند.

ساخت پمپ بنزین های جدید در زاهدان

محمد کهنسال مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به صف های طولانی بنزین گفت: پمپ بنزین ها در زاهدان به صورت شبانه روزی کار می کنند و با توجه به اینکه سهمیه جدید آگهی و شهروندان است. برای گرفتن این سهمیه به ایستگاه ها مراجعه کنید.

وی افزود: در تلاش هستیم تا تعداد پمپ بنزین ها را در کلانشهر زاهدان افزایش دهیم تا به مرور زمان شاهد کاهش این صف ها باشیم.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی زاهدان تصریح کرد: این جایگاه ها، جایگاه های جدید ساخت شهر زاهدان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید