سپاه تجربه روشنی از «جهاد تبیین» دارد/ مردم از انقلاب حمایت می کنند


ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807544

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه کارنامه روشنی از «جهاد تبیین» ارائه کرده است، اما این کافی نیست و همه کارکنان و مدیران دستگاه باید اهتمام داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی قاسمی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی در مسجد امام حسن عسگری(ع) کوثر بر اهمیت جهاد طبین تاکید کرد و گفت: متأسفانه کار خیر در ما این کار را نکردیم و نادیده گرفتن این موضوع باعث ایجاد سوء ظن در بین اعضای جامعه شد.

وی گفت: اگرچه نهاد مقدس سپاه کارنامه روشنی از «جهاد تبیین» ارائه کرده است، اما این کافی نیست و همه مسئولان و مدیران دولتی باید به آن رسیدگی کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به برخی شبهات با اشاره به برخی کدهای اقتصادی، افزود: یک شرکت هلیکوپتری در حوالی میدان آزادی تهران وجود دارد که در زمان پهلوی باید به تکنسین هواپیما برای تعویض نفت پول پرداخت می کرد که او آمد. از غرب به ایران (من به این شرکت نزدیک بودم و یکی از این هلی کوپترها مال فرح پهلوی بود)، استقلال تصمیم گیری، مدیریت، ساخت، تعمیر و … را نداشتیم، الان داریم کار می کنیم، همه هنوز معتاد بودیم. .

قاسمی با اشاره به مورد دوم گفت: میزان تولید سیمان در دوران رژیم پهلوی سه میلیون و چهارصد هزار تن بود که امروز به 85 میلیون تن رسیده ایم و مهمتر از آن اکنون تولید سیمان و فولاد برای گام های بعدی است. توسعه مورد نیاز است.

وی با اشاره به مورد سوم گفت: وزارت دفاع ما و صنعت خودارضایی حدود هفتاد و سه مدل محصول تولید می کند که کیفیت بسیار بالاتری نسبت به خودروهای ما دارد و همان هفده و سه مدل محصول باید در در دوران پهلوی 50 میلیارد دلار از غرب تامین کردیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در اوایل انقلاب اسلامی یک میلیارد دلار برای 7 میلیارد دلار لیسانس پاکستانی برای پرستار و پزشک هزینه کردیم، در حالی که در بیمارستان نورافشان تهران مثلاً یک پزشک محجبه که بر شانه راستش جراح است میلیاردها درآمد برای کشور ایجاد می کند.

وی با اشاره به پنجمین مورد از دستاوردهای اقتصادی انقلاب در پاسخ به برخی شبهات گفت: در حوزه کشاورزی نیز تولید ما از 26 میلیون تن در دوره پهلوی به 136 میلیون تن رسید و این در حالی است که اصلاحات ارضی شاه به این موضوع پرداخت. ضربه سختی به کشاورزی در آن زمان وارد شد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گرچه تورم باعث پیشرفت و رشد نشده است، اما همه باید با مدیریت صحیح منابع تلاش کنیم بهره وری را افزایش دهیم.

قاسمی افزود: برخلاف تیم مذاکره‌کننده قبلی که پرتاب موشک را مانعی بر سر راه مذاکرات می‌دانستند، در تیم مذاکره‌کننده فعلی در عین حال کشف موشک خیبر فرصت خوبی برای پیشرفت در مذاکرات.”

وی با اشاره به محورهای دشمن در جنگ شناختی، افزود: در جنگ شناختی، دشمنان سه محور را در نظر می گیرند که شامل; اصل انقلاب اسلامی که دینی است. یعنی امام زمانی انقلاب کردند که شرق و غرب با دین مخالف بودند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مورد دوم رهبری ما شرعی یعنی ولایت فقیه و مورد سوم است. مدافع انقلاب اسلامی مردم هستند و دشمن به دنبال تفرقه و اختلاف بین مردم و مسئولان است و لذا همه ما باید با هوشیاری و ولایتمداری مقدماتی عرصه را برای نفوذ دشمن تنگ کنیم و مانع از رسیدن آنها به هدف شویم. اهداف شیطانی

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید