سکوت رئیس جمهور شکسته شد/ اعلام موضع رئیس جمهور درباره جنجال «عفاف و حجاب»

سکوت رئیس جمهور شکسته شد/ اعلام موضع رئیس جمهور درباره جنجال «عفاف و حجاب»

روز جدید رئیس جمهور با تاکید بر لزوم اجرای قانون حجاب و عفاف از سوی تمامی دستگاه های اجرایی، قانون و آموزه های صریح دینی را ملاک عمل در این حوزه دانست و هرگونه اقدام خودسرانه و خارج از چارچوب قانونی را مردود دانست.

سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه شورای دولت با اشاره به لزوم شفاف سازی و اقدامات قانع کننده در موضوع عفاف و حجاب، جامعه ایران را جامعه ای عفیف و علاقه مند به حجاب دانست و گفت: امروز اکثر زنان و دختران ما در جامعه بسیار موظف به رعایت حجاب هستند و عفیف هستند و باید شکرگزار باشند.

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم اجرای قانون حجاب و عفاف توسط همه دستگاه های اجرایی، قانون و آموزه های صریح دینی را ملاک عمل در این حوزه دانسته و هرگونه اقدام خودسرانه و خارج از چارچوب قانونی در این زمینه را مردود می داند. : قانون حجاب و عفاف وظایف کلیه دستگاه ها و نهادهای اجرایی و مدیریتی را در زمینه ترویج و حفظ حجاب مشخص کرده است.

رئیسی جامعه ایران را جامعه ای متدین دانست که علاقه مند به رعایت موازین شرعی و قدردانی از منش و روحیه مردم در این عرصه است، گفت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از دغدغه های اصلی مردم است. مردم. نهادهای مسئول باید با رعایت ضوابط و موازین قانونی تلاش کنند در این راستا گام بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید