طرح حمایت از مصرف کننده میلیون ها شغل را به نیروی کار محلی اختصاص می دهد


ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813415

مرتضی شمس گفت: جهاد تبیان در طرح حمایت از مصرف کننده بسیار ضعیف عمل کرد و این موضوع از سوی رسانه های خارجی مطرح شد و باعث ایجاد رعب و ناامیدی در بین مردم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی شمس، کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: فضای مجازی در همه کشورهای دنیا دارای قوانین و مقررات است و آمریکا حدود 270 ماده قانونی را برای حمایت از حقوق مصرف کننده پذیرفته و اجرا می کند.

وی ادامه داد: جهاد تبیان در طرح حمایت از مصرف کننده بسیار ضعیف بود و این موضوع از سوی رسانه های خارجی مطرح شد و باعث ایجاد رعب و ناامیدی در بین مردم شد.

شمس افزود: دشمنان نظام از این فضای مجازی متروکه برای ضربه زدن به کشور استفاده می کنند، لذا با تمام توان در مقابل این طرح ایستاده و با شایعات کذب سعی در از بین بردن شناخت عمومی از این طرح دارند.

وی گفت: هدف از طرح حمایت از مصرف کننده ایجاد فضای امن برای مردم است زیرا اکنون فرزندان ما در یک بیوگرافی مجازی ناپاک زندگی می کنند و آسیب های ناشی از آن را در جامعه می بینیم.

وی گفت: دلالان پهنای باند نیز به شدت با این طرح مخالف هستند چرا که با راه اندازی این طرح، میانجی گری آنها متوقف می شود.

شمس ادامه داد: اکنون شهروندان ما با فعالیت در شبکه های اجتماعی خارجی برای نیروی کار آمریکایی و صهیونیستی شغل ایجاد کرده اند و با راه اندازی این طرح میلیون ها شغل برای نیروی کار داخلی فراهم می شود.

این کارشناس افزود: امروز مهمترین رسالت جهاد تبیین طرح حمایت از مصرف کننده است و افراد صاحب نظر باید این طرح را به مردم ارائه دهند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: به همه شهروندان پیشنهاد می کنم نسخه نهایی این طرح را مطالعه کنند تا جلوی شایعات این طرح در فضای مجازی را بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید