غرب از قدرت جزء خانواده محروم است


ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1904984

شهبازی گفت: در دوران مهسا امینی گرب می خواستند صدای زنان ایرانی را به گوش جهانیان برسانند، غافل از اینکه زنان نخبه و علمای ما با علم خود صدای خود را به گوش جهانیان رساندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی شهبازی، فعال دانشجویی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: با نگاهی به جایگاه زن در جوامع غربی می توان به اهمیت و توجه اسلام به زن و حقوق او در خانواده و جامعه پی برد.

وی ادامه داد: آنچه در غرب در زمینه حقوق زنان دیده می شود عدالت جنسیتی، تحقیر زنان خانه دار و کالا و ابزار قرار دادن زنان است و اگر زن در کشور ما جایگاه خود را در خانواده و خانه حفظ کند، او نیز هست. در جامعه حضور دارد.

شهبازی افزود: در دین یهود، زن برده ای بیش نیست و روزی هزاران بار زنان یهودی از خلقت خود اظهار پشیمانی می کنند.

این کارشناس تصریح کرد: غرب تنها با ادعای شعار حقوق زنان می خواهد در میان زنان مسلمان ایرانی یاس و یاس ایجاد کند.

وی گفت: در زمان مهسا امینی گرب می خواست صدای زنان ایرانی را به گوش جهانیان برساند، غافل از اینکه زنان نخبه و علمای ما با علم و دانش خود صدای خود را امروز به گوش جهانیان رسانده اند.

شهبازی افزود: زنان مسلمان ایرانی با حفظ دژ حجاب، زیبایی خود را فقط در خانه نشان می دهند و به برکت این عفت در کشور ما فسق جنسی وجود ندارد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه خانواده مولفه ای است که در غرب با شعار عدالت جنسیتی وجود ندارد، ادامه داد: امروز خانواده در کشور ما یک ارزش الهی است که ابرقدرت های دنیا آن را ندارند و از آن غافل می شوند، بنابراین آنها سعی می کنند زنان را فاسد کنند. مسلمانان ایرانی در کشور در حال تخریب آن هستند.

وی تصریح کرد: زنان در کشور ما در اظهار نظر، تصمیم گیری و اداره کشور از حقوق برابر با مردان برخوردارند.

شهبازی افزود: جایگاه زن مسلمان غربی در جامعه باید به زبان های مختلف تبیین شود تا تدبیرهای دروغین دشمن دختران و جوانان ما را ناامید نکند.

شهبازی در پایان خاطرنشان کرد: زنان در جامعه اسلامی تا ظهور حضرت حق پرچمدار میراث حضرت زهرا (سلام الله علیها) هستند و با درایت و زیرکی نقشه های دشمن را نقش بر آب می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید