فرجا نقش مهمی در پاسداری از ارزش های اجتماعی و فرهنگی دارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیرکل حراست و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در جمع مدیران و کارکنان اداره کل حفاظت از ارزش های دفاع مقدس و حراست استان ضمن تبریک به مناسبت به مناسبت هفته فرجه گفت: فرارسیدن هفته نیروی انتظامی که شبانه روز در راستای حفظ امنیت، نظم و خدمت عادلانه به مردم تلاش می کنند، فرصت مناسبی برای ارج نهادن و تجلیل از حماسه و تلاش های پر افتخار این سازمان است.

وی افزود: نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و حفظ ارزش های اجتماعی و فرهنگی نقش بسزایی دارد و سرزمین اسلامی سرشار از حماسه و مجاهدت است و مهمترین پشتوانه این سازمان خادمان مردم و به حق مردم است. پلیس، امنیت آفرین، مردمی و مظهر اقتدار است.» این کشور است و لازمه پیشرفت و حرکت رو به جلو کشور است.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: به همت نیروی انتظامی و سایر دستگاه های نظامی و امنیتی، نقشه های شوم دشمنان هاشم و دشمن در قیام اخیر که به دنبال آن بود، شد. شورش های خیابانی به طور جدی شکست خورد و اقتدار نیروی انتظامی با شکست مواجه شد.

وی تاکید کرد: پلیس جمهوری اسلامی مردمی است و در شرف خدمت به مردم است و پلیس مقتدر و مردمی یکی از سرمایه های اصلی کشور است و نقش مهمی در پیشرفت کشور به سوی پیشرفت و تحقق دارد. از اهداف در گام دوم انقلاب .

مدیرکل حفاظت آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: با تبریک هفته نیروی انتظامی، موفقیت روزافزون کارکنان این سازمان، در مقابل حرمت شهدای سرافراز فرج تعظیم می کنم. سربلندی خانواده بزرگ فرماندهی انتظامی کشور در پاسداری از نگین امنیت، نظم و آرامش مردم و نابودی توطئه های دشمنان این ملت و کشور را در سایه تدبیرها و رهنمودهای روشنگرانه از خداوند منان خواستارم. رهبر کبیر انقلاب و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید