فروش آرد دریایی نانوایی های دیشموک را تعطیل کرد/ مردم نان ندارند

ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786674

شهروندان دیشموکی با ارسال عکس هایی به این پایگاه خبری از تعطیلی های بی رویه نانوایی های این بخش در روزهای اخیر خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ؛ نان یکی از مهمترین منابع غذایی مردم دنیاست و از این رو توجه به کیفیت و رفع مشکلات در تهیه و توزیع آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. .

در شهرستان کهگیلویه نیز نان در سبد خانواده ها نقش بسزایی دارد و هر روز به نان در غذاهای مختلف نیاز دارند.

شهروندان دیشموکی با ارسال عکس هایی به این پایگاه خبری از تعطیلی های بی رویه نانوایی های این بخش در روزهای اخیر خبر دادند.

این شهروندان خاطرنشان کردند: تعطیلی نانوایی ها در دیشموک همچنان ادامه دارد به طوری که از 6 نانوایی این منطقه تنها یک نانوایی نان پخته است.

در این شرایط کرونری که تاکید بر رعایت دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی است، اما مردم دیشموک این روزها در صف های شلوغ نانوایی ها ساعت ها منتظر نان هستند.

رئیس صنعت معدن و تجارت شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده در این خصوص به خبرنگار ما گفت: با توجه به پخش آرد در خارج از شبکه نانوایی ها با کمبود آرد مواجه هستند.

رضا هدیش افزود: کامیون حمل آرد در جاده لنده توقیف و پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و دولت شد.

وی افزود: از امروز توزیع آرد در این بخش از سر گرفته می شود و مشکل تعطیلی نانوایی های دیشموک حل می شود.

به نظر می رسد یکی از مهم ترین دلایل مشکلات نان در سطح شهر و تعطیلی نانوایی ها، فروش رایگان خارج از شبکه توزیع آرد باشد که نیاز به نظارت بیشتر در این زمینه دارد تا مشکل صف های طولانی و کمبود آرد مشاهده شود. در نانوایی ها برای تحویل نان نیازی به مردم نداریم.

باید بگویم؛ بخشداری دیشموک با 23 هزار نفر جمعیت و 85 روستا در 90 کیلومتری دهدشت مرکز کهگیلویه قرار دارد.

خبرنگار: سوتود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید