قرن جدید فصل درخشان انقلاب اسلامی است/ نتیجه شرکت های دانش بنیان بهره وری بیشتر و محصولات با کیفیت است.


ساعت: 17:41
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819275

دری نجف آبادی گفت: با تمام اراده و اراده و تلاش مضاعف قدم دوم انقلاب و قرن جدید فصل درخشان انقلاب اسلامی است و با روحیه جهادی و حاکمیت انقلابی باید کاستی ها و مشکلات کشور برطرف شود. و این نیاز به همکاری همه جانبه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی امشب در شورای اداری استان مرکزی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و سرشار از فرصت های ارزشمند است که باید قدردانی و سپاسگزاری از خداوند متعال باشیم که بار دیگر فرصت درک بهار طبیعت و بهار را که در اختیار دارند. اهتمام به قرآن داشته باشیم و باید از فضایل بزرگ این ماه مبارک به خوبی استفاده کنیم.

دری نجف آبادی گفت: شب زنده داری، پاسداری همه جانبه از خود و جامعه اسلامی، محبت و احسان به دیگران، ترک گناه، کمک به نیازمندان، پاکی از همه جهات، رعایت حقوق دیگران و دستگیری از نیازمندان و ترویج کمک های مومن است. این ماه مبارک رمضان است و باید به این ماه مبارک با کیفیت نگاه کرد و از سفره ولایت و مهربانی و عدالت و پاکی این ماه به خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه به برکت خدمات رسانی همه جانبه دستگاه های مختلف در استان نوروزی، سطح نسبتا خوبی را در استان شاهد بوده ایم و شور و نشاط و امید در بین مردم دیده شد و از همه زحمات قدردانی می کنیم.

امام جمعه اراک افزود: مقدمات تحقق شعار سال مقام معظم رهبری که عالمانه و هوشمندانه تولید، دانش بنیان و اشتعال نامیدند ضروری است و مقام معظم رهبری در دهه اخیر ابعاد مختلف اقتصادی را برای شعارهای نظام مطرح کردند. سال با هم در نظر گرفته شود و شعار امسال شعار سال معرفت این است که به صورت یکپارچه در نظر گرفته شود.

وی یادآور شد: توسعه شرکت های دانش بنیان و دستیابی به نتایج مناسب در اقصی نقاط کشور بسیار مهم است و ایجاد شرکت های دانش بنیان صرفا ارائه آمار، تقلب است و نباید تولید دانش بنیان انجام داد. بهره وری بیشتر شرکت ها، ارزش افزوده و در نهایت جهش واقعی در تولید با کیفیت کشور و لذا ایجاد تحول با محوریت دانش در اقتصاد کشور ضروری است.

دری نجف آبادی گفت: توسعه فرهنگ دانش بنیان در نقاط مختلف کشور یک ضرورت است و شعار دانش بنیان سال باید زمینه ساز تحولی اساسی در اقتصاد باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: استان مرکزی اگرچه صنعتی است اما امکانات زیادی در بخش های مختلف دارد که باید مطابق با شعار سال و جهش تولید فعالیت کند.

وی افزود: محور تولید در کشور باید به ایران کمک کند تا به نیروی رقابتی و کیفیت تولید تبدیل شود و صنایع نیز با محوریت دانش فعالیت خود را تقویت و توسعه دهند.

امام جمعه اراک گفت: واردات 3 میلیارد دلاری تلفن همراه و 2 میلیاردی لوازم آرایشی و بهداشتی با وجود کمبود ارز در کالاهای اساسی بلای جان اقتصاد کشور است و باید این رویه اصلاح شود و نیروی رقابتی در سایر بخش های تولیدی ایجاد شود. تولید با کیفیت باید جهش کند. پس استقلال کلی کشور را تعیین می کند.

وی افزود: ایران اسلامی باید محور فعالیت های تولیدی در منطقه و جهان باشد و در همه عرصه ها تحول ایجاد شود و به فضل الهی قرن جدید باید عصر ایران اسلامی باشد که در همه ابعاد می درخشد و خلق می کند. حضور قدرتمند در همه بخش‌ها.»

امام جمعه اراک یادآور شد: امروز با گذشت 43 سال از انقلاب اسلامی، قدرت های جهانی به جایی رسیده اند که نمی توانند جمهوری اسلامی را شکست دهند و در همه توطئه ها علیه انقلاب اسلامی زمین خورده اند.

دری نجف آبادی گفت: با تمام اراده و اراده و تلاش مضاعف قدم دوم انقلاب و قرن جدید فصل درخشان انقلاب اسلامی است و با روحیه جهادی و حاکمیت انقلابی باید کاستی ها و مشکلات کشور برطرف شود. و این نیاز به همکاری همه جانبه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: محدودیت های آبی در سال جدید یک ضرورت است، ایجاد تحول در بخش های مختلف کشاورزی و روش های سنتی کشاورزی نیاز به اصلاح دارد.

وی افزود: آغاز آموزش حضوری در مدارس امری بسیار مبارک است و باید با عزم و اراده فراوان و تلاش مضاعف در نظام آموزشی و عقب ماندگی دو ساله بیماری عروق کرونر قلب که لطمات زیادی به آموزش و پرورش وارد کرد انجام شود. ، باید ذهن داشته باشد.”

دری نجف آبادی گفت: برنامه ریزی هدفمند برای گرایش نوجوانان به ارزش های اسلامی، دینی و انقلابی و تربیت نسل در تراز انقلاب برای تربیت مدیران آینده نظام اسلامی باید در اولویت آموزش و پرورش باشد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جدید هنر آفرینی و ایجاد ابتکار در اداره کشور باید مورد توجه مدیران قرار گیرد و ایران اسلامی باید در همه ابعاد پیشگام باشد و هرکس در این راه گام بردارد در مسیر خدمت. مردم و ساختن ایران قدرتمند خوب قدم هایش موثر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید