قطار آرد بی کیفیت به فاضلاب رسید/ نان تولید شده برای خوراک دام استفاده می شود


ساعت: 11:15
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921527

شهروندان زهکی از کیفیت نان پخته شده در برخی از نانوایی های این شهر گلایه دارند و می گویند نانی که برای سفره خود تهیه می کنیم به قدری بی کیفیت است که باید به دام ها داده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اشرامون، نان یکی از پرمصرف ترین مواد غذایی در بین مردم است و روزانه چندین بار از آن استفاده می شود و باید با کیفیت بالا تهیه و پخت شود، اما امروزه در سراسر سیستان و بلوچستان از کیفیت پایین آرد و نان گلایه دارند. و گزارش های زیادی در این باره در خبرگزاری ها منتشر شد و خبری از پیگیری مسئولان نشد. این بار مردم شمال سیستان و بلوچستان با گلایه از این وضعیت خواستار پیگیری این موضوع از پایگاه خبری ما شدند.

افسوس که سیستان سرزمینی است که روزگاری آب و آبادانی در آن جاری بود و طغیان رودخانه هیرمند باعث شد بهترین گندم و آرد کشور از آن منطقه بیاید. این منطقه با خشکسالی دست و پنجه نرم می کند و امروز برای تامین آرد مورد نیاز انبار غله ایران باید از استان های دیگر آرد وارد شود.

کیفیت نان خوب نیست

یکی از اهالی زهکی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه کیفیت نان خوب نیست، گفت: اکثر نان هایی که می خریم به قدری بی کیفیت است که یا زود خشک می شود یا خمیری و خمیری است. دور انداخته شدن .

یکی دیگر از شهروندان از عدم نظارت مسئولان بر نحوه کار نانوایی ها گلایه کرد و افزود: وقتی نظارت نباشد مطمئناً نان بی کیفیت به دست مردم می رسد و در نهایت حیوانات با این نان تغذیه می شوند نه توده مردم. .


این شهروند ادامه داد: تعداد محدودی نانوایی در سطح شهر وجود دارد که توانسته اند کیفیت مورد نیاز را حفظ کنند و مجبوریم در صف های طولانی بایستیم که با گسترش موج جدید خطر سلامت شهروندان را تهدید می کند. کرونا



نظارت بر فاضلاب در حال افزایش است

در تماسی که خبرنگار ما با حبیب رستمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زهک داشت، وی با بیان اینکه این موضوع در دستور کار این اداره قرار دارد، بر افزایش بازرسی و نظارت بر حبازی ها به ویژه در ایام تعطیل و تعطیلات تاکید کرد. و گفت: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به اشد مجازات خواهند رسید.

وی خاطرنشان کرد: درخواست مردم برای ارتقای کیفیت نان تنها متوجه نانوای نیست، بلکه همه کسانی که در زنجیره تولید و عرضه نان فعال هستند باید به وظایف خود عمل کنند تا نواقص در این امر مرتفع شود.


این مسئول تصریح کرد: شهروندان می توانند شکایات خود را در خصوص هرگونه تخلف در حوزه محصولات کشاورزی اعم از تقلب، گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه نان و آرد به شماره تلفن 05432615067 اعلام کنند تا در اسرع وقت به شکایات آنها رسیدگی شود. تا حد ممکن.


این پایگاه خبری تا رفع کامل این موضوع را رصد کرده و نتایج را به اطلاع شهروندان خواهد رساند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید