لزوم برندسازی و صادرات محور کردن صنعت زنبورداری

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس تاکید کرد؛

رئیس کمیته کشاورزی، آب و منابع طبیعی شورای اسلامی با بیان اهمیت فعالیت های صادرات محور در بخش کشاورزی، خواستار برندسازی در صنعت زنبورداری استان فارس شد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

محمدجواد عسکری در نشست با تشکل ها و اتحادیه های زنبورداری استان فارس اظهار داشت: استان فارس با توجه به اقلیم متنوع و ظرفیت مناسب می تواند بر روی محصولات کشاورزی صادرات محور تمرکز کند که تولید عسل مرغوب یکی از آنهاست.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برخورد قانونی با کارخانه هایی که با استفاده از شکر عسل تولید می کنند، افزود: باید با کمک نهادهای امنیتی و قوه قضائیه جلوی این موارد را بگیریم زیرا تولید عسل تقلبی است. به سلامت انسان و ایمنی مواد غذایی آسیب می رساند.

عسگری + رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس

با توجه به او؛ در صورتی که تسهیلات زنبورداران به تاخیر بیفتد موجب خسارت به زنبورداران می شود لذا باید نیازهای آنان از قبیل تامین سوخت، پرداخت تسهیلات، بیمه و تامین قند و شکر پیگیری و به موقع تامین شود.

عسگری تشکیل کمیته های تخصصی در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و سازمان های مرتبط با آن را برای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه ضروری دانست و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با مشارکت همه دستگاه های مرتبط با حوزه کشاورزی مشکلات را حل کنیم. بخش و با هم افزایی و کمک به کار عملیاتی برنامه ها.



آیا این خبر مفید بود؟