مبارزات خالصانه را باید از مکتب سلیمانی آموخت

ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798559

فاطمه محمدبیگی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی مرزهای بشریت و جغرافیا را درنوردید و از آن پاسداری کرد و به برکت این تلاش ها یادش در تمدن اقوام مختلف ماندگار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ وی با اشاره به راز نفوذ مکتب شهید حاج کاسم سلیمانی در جامعه گفت: ایشان برای حفظ حقوق جامعه اسلامی اعم از زن و مرد مبارزه می کند و آنها را از توطئه های دشمنان در مقاطع مختلف نجات می دهد.

وی افزود: تحقق و مجاهدت شهید حاج قاسم سلیمانی فراتر از مرزهای بشریت و جغرافیای کشور بود و این شهید در احیای تمدن نوین اسلامی تلاش کرد، لذا لازم است یاد و خاطره وی در تمدن اقشار مختلف گرامی داشته شود. ملت ها.”

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با تشریح ابعاد مختلف ویژگی های شخصیتی سردار سلیمانی و محبوبیت وی در مجامع ملی و بین المللی، گفت: ایمان، اخلاص و اندیشه ارزشمند ایشان محبوبیت سردار سلیمانی را در جامعه دو چندان کرده است. به آن می گویند قلب دل ها.

محمد بیگی گفت: سردار سلیمانی ولایتمدار و پیرو منویات مقام معظم رهبری بود و این سنت الهی برای کسانی است که در راه الهی تلاش می کنند، خداوند یادشان را در دنیا و تاریخ ماندگار خواهد کرد و حاج قاسم نیز از این قاعده مستثنی نیست. و به ویژه در میان جامعه ای اسلامی و غیر اسلامی محبوبیت دارد.

وی در پایان با تاکید بر ارتقای مکتب حاج قاسم در جامعه یادآور شد: برای موفقیت باید راه مکتب این شهید را گام برداریم و برای تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید