مبارزه تبلیغاتی و رسانه ای آمریکا با منطق قوی ایران/ ترویج فرهنگ درختکاری در جامعه ضروری است


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812829

ائمه جمعه لرستان با اشاره به کمپین تبلیغاتی و رسانه های آمریکایی علیه منطق قوی ایران گفت: ترویج فرهنگ درختکاری در جامعه ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به هفته منابع طبیعی اظهار داشت: 15 اسفند روز کوشک نام گذاری شده است که نشان از اهمیت درخت و جنگلداری و لازمه فرهنگ کاشت است. نهال، تشویق به کاشت درختان و مراقبت از آنها.

وی افزود: باید برای کاشت درختان میوه تلاش کرد تا مردم از مزایا و میوه های این درختان بهره ببرند.

امام جمعه شهرستان با اشاره به هفته احسان و مهربانی گفت: کمک و دستگیری نیازمندان باقیمانده و صالح است و تا پایان سال افرادی که توان مالی دارند به خانواده های نیازمند کمک می کنند. که آنها نیز در سال جدید خواهند بود. «با شادی شروع کنید.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان فرصتی برای توبه و آمادگی بندگان برای فرا رسیدن ماه مبارک رمضان است و باید از لحظات ناب این ماه لذت برد.

حسینی گفت: این ماه مصادف با ولادت چند تن از امامان شیعه است و باید تلاش کنیم عید سعید فطر را به خوبی و با شکوه برگزار کنیم.


تبلیغات و رسانه های آمریکایی با منطق قوی ایران مبارزه می کنند

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهدشت با استقبال از فرارسیدن ماه مبارک شعبانیه گفت: قرائت دعای شعبانیه در ماه مبارک شعبان بسیار مهم است. بلایا و آرزوها در این ماه منشعب خواهند شد.

وی افزود: شب نیمه شعبان اعمال بسیار و بسیار عالی است و روزه، 70 مرتبه تلاوت، ذکر استغفرالله و استغفار، دعا، زکات و درخواست در این ماه مبارک تاکید شده و ثواب دارد. از زندگی پس از مرگ

امام جمعه کوهدشت گفت: ادارات مختلف باید وظایف خود را برای خدمت به مردم انجام دهند، برخی از کارکنان در حالی که مسئولیت دارند در نماز جمعه شرکت می کنند اما بعد از آن حضورشان کم می شود که این رفتار منافقانه است.

وی ضمن گرامیداشت هفته مهربانی و رحمت گفت: امام راحل فرمودند: کمک به مردم و شریک شدن در غم و شادی آنها وظیفه ما و دست اندرکاران است و عبادت را بالاتر از خدمت به مردم نمی دانم. مقام معظم رهبری نیز در این باره فرمودند: ما از اسلام آموخته ایم که اگر درآمدی از راه شرعی دریافت کند اما در این زمینه صدقه ندهد، آن شخص انسان خوبی نیست.

طهماسبی با اشاره به اینکه روح بیانیه گام دوم انقلاب معنویت و اخلاق بود، گفت: سخنان مقام معظم رهبری در سالروز مبعث بسیار مهم بود. این کشور در هر زمانی از دنیا مرتکب جنایت می شود و اتفاقات اوکراین به دلیل سیاست آمریکاست.

امام جمعه کوهدشت در نماز جمعه با اشاره به تبلیغات و نبرد رسانه ای آمریکا با منطق قوی ایران گفت: ایران برای همه سناریوها و فرضیه ها آماده است و هوشیار است.

وی با انتقاد از برخی غربی ها که علیه آمریکا صحبت کردند، گفت: سیاست آمریکا باید محکوم شود. در مورد اوکراین، روسیه قصد تصرف این کشور را ندارد. می‌خواهد ارتش اوکراین را تضعیف کند تا علیه روسیه توطئه نکند.»

تخماسبی با قدردانی از خدمات کمیته امداد و بهزیستی در حوزه محرومیت زدایی گفت: ایمان و تقوا کار ما برکت بود.

امام جمعه کوهدشت گفت: درختان بلوط شهرستان باید توسط آفات کنترل شوند، اداره منابع طبیعی برای حفاظت از جنگل ها از شوراها، ادارات مربوطه و مردم کمک بگیرد.

وی گفت: ما نباید فقط از گروه خاصی حمایت کنیم، از وظیفه نظارتی خود کوتاه نمی آییم، افرادی که وظایف سنگین تری دارند مدیون خون شهدا هستند.

طهماسبی گفت: برخی از دستگاه ها مانند سپاه و بسیج فعالیت های فرهنگی خوبی دارند. در کوهدشت امکانات کم است و نیازمند پارکینگ هستیم. در این زمینه دقت کنید و مراقب باشید در بحث مسیر اشتغال مشکل داریم. شهر باید چابک، درگیر و سخت کوش باشد.


آمریکا ریشه همه شورش ها و بحران های جهان است

حجت الاسلام مهدی سرلک در خطبه های نماز جمعه این هفته الیغودرز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز عید سعید فطر گفت: انسان هایی باشیم که از اخلاق دور هستیم.

وی هدف بعثی پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) را گسترش عقلانیت و پرورش اخلاق در جامعه برشمرد و افزود: باید با جاهلیت مدرن مقابله کرد و گفت: همه باید با استکبار و فرهنگ غرب مقابله کنیم. و رنگ ها و لعاب های دلپذیر و جذابی که به دنیا عرضه می شود.

امام جمعه الیگودرز گفت: راه نجات بشریت مقابله با جهل و خودباوری مدرن غربی و گسترش معنویت در جامعه است، زندگی و تمدن آمریکایی در جهان دچار بحران شده و ریشه همه شورش ها و بحران ها در جهان آمریکاست. .

وی افزود: اوکراین قربانی سیاست نادرست آمریکا و مداخله آمریکا در اوکراین است، انقلاب رنگی خلع سلاح امروز منجر به جنگ و ترور در این کشور شد و جایگاه جمهوری اسلامی مبتنی بر عزت، خرد و درایت است. مصلحت و حفظ تمامیت ارضی هر کشور است.

سرلاک گفت: آمریکا و غرب با تحریک اوکراین این جنگ را به وجود آورده اند و هدف روسیه اشغال کامل اوکراین نیست، بلکه قرار دادن اوکراین روی میز مذاکره و جلوگیری از ساخت بمب هسته ای در آن کشور است.

خطیب نماز جمعه الیغودرز گفت: هر کشوری که امید به حمایت داشته باشد مانند آمریکا در جنگ افغانستان و اوکراین متحمل خسارات شده است. ایالات متحده و کشورهای غربی هیچ حمایتی نکردند. پشتوانه هر حکومت و کشوری مردم آن هستند، انقلاب اسلامی ایران در طول 40 سال در مقابل سنگین ترین اقدام نظامی و توطئه ایستادگی کرد و مهمترین عامل آن حضور مردم ولایتمدار در صحنه بود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات وین صحبت نمی کنند، زیرا تهدیدات غرب برای جمهوری اسلامی ایران ارزشی ندارد. او به تیم مذاکره کننده اعتماد کامل دارد، مردم ایران از نتیجه مذاکرات ناراضی هستند و کشور ظرفیت حل مشکلات را دارد.

سرلک با تبریک هفته منابع طبیعی و هفته مهربانی و مهربانی گفت: مردم با رعایت مصونیت منابع طبیعی، جنگل ها و کارکنان با اعمال قوانین برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، از منابع طبیعی و خدادادی حفاظت کرده اند، بنابراین فرهنگ ایرانی تبدیل به فرهنگ ایرانی می شود. یک درخت نهادی.”

امام جمعه الیگودرز گفت: همه ما در قبال محرومان و مستضعفان جامعه مسئولیم و مردم و مسئولان باید در کمک به مستضعفان تلاش کنند، مسئولان مربوطه باید با احتکار، گرانی و سودجویی برخورد کنند و در این زمینه سخت ترین قانون را اعمال کنیم. “


لزوم نظارت بر بازار و بازار با قیمت های بالا

حجت الاسلام مراد امیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته الشتر گفت: این سرزمین جدا نشده است و ما آن را مدیون رشادت های جوانان و شهدا هستیم.

وی با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری و روز فرهنگ کرز الحسنه افزود: نمونه کار خوب کمیته مددکاری امام خمینی (ره) این است که به مددجویان خود بدون ضامن وام می دهند، لذا توصیه می کنیم. از کارمندان دولت ما به کمیته یاری خمینی.») در این زمینه بیاموزید.

امام جمعه شطر فرمودند: همانطور که امام خمینی رحمه الله برای خدمت به مردم و محرومان فرمودند، هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و دوست دارم همه ما نصف آن را به مردم اعتبار کنیم. مردمی که من دارم

وی افزود: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و عید نیازمند درک وضعیت محرومان، کارگران و مستضعفان هستیم، از این رو نماز جمعه در ستاد شهرستان تشکیل شورای مردمی نظارت بر بازار است تا گامی برداشته شود. برای محرومان».

امیدی با انتقاد از گرانی ها در بازار شهر و عدم نظارت جدی گفت: این گرانی ها دو مورد نیست یا مردم اداره می کنند و ساماندهی می کنند یا شهر ما شهری نابسامان است و به هر حال همه می خواهند. “قیمت گذاری

امام جمعه شطر گفت: هفته آینده میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را داریم لذا این روز را به لباس حاج قاسم تبریک می گوییم.

وی با اشاره به روز نجاری و منابع طبیعی گفت: استان و به ویژه شهرستان سلسله از نظر منابع طبیعی بی نظیر است و از این رو مردم باید این منابع طبیعی و خدادادی را حفظ کنند.

امام اشتر با اشاره به موضع مقام معظم رهبری در قبال جنگ روسیه و اوکراین گفت: همانطور که ایشان فرمودند اساس این حوادث رژیم بحران و زیست بحران آمریکا است و ما با کشتار مردم مخالفیم. بنابراین این موضع بی طرف بین المللی است.”

وی افزود: کسانی که در داخل کشور می خواهند روسیه را محکوم کنند باید بدانند که این جنگ ربطی به ایران ندارد و در یک کشور اروپایی بر سر مسائل به توافق نرسیدند و به همین دلیل جنگ را انتخاب کردند.

امیدی گفت: ما باید از زندگی شهید محمد بروجردی در زمان فرماندهی سپاه کردستان استفاده کنیم و همانطور که از نیروهای بومی برای دفاع از کردستان استفاده می کند باید از نیروهای بومی و افراد تحصیلکرده نیز برای آبادانی شهر استفاده کنیم. جنبه های. “

امام جمعه شاتر یادآور شد: در هر شهرستان بر اساس قانون استاندار نماینده قوه مجریه و نماینده عالی قوه مجریه است، لذا از همه مدیران می خواهم به قانون اساسی پایبند باشند و از ولی فقیه اطاعت کنند. در اولویت است و اگر استاندار مدیری را تایید نکند این مدیر غیر قانونی و غیر رسمی است و امام جمعه تایید نمی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید